استمرار خشکسالی در اصفهان

محدودیت شدید منابع آبی حکم فرماست

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۱:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۲۸۱
محدودیت شدید منابع آبی حکم فرماست
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به خشکی رودخانه زاینده رود گفت: در حال حاضر با توجه به خشکی فصلی زاینده رود ظرفیت آبدهی چاه‌های آب شرب به شدت کاهش یافته است.

به گزارشبرنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا اصفهان، هاشم امینی در نشست با بازنشستگان شرکت آبفا استان اظهار کرد: با استمرار خشکسالی ظرفیت سد زاینده رود که حدود یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب بود هم اکنون به 169 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: بدین ترتیب در چنین شرایطی که محدودیت شدید منابع آبی حکم فرماست خدمات رسانی پایدار در اقصی نقاط استان که بالغ بر 100 شهر در کوتاه‌ترین و کویری‌ترین نقاط استان هستند کاری دشوار است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان ادامه داد: با این همه فعالان صنعت آب و فاضلاب در استان اصفهان درصدد هستند این چالش بزرگ را مانند حوادثی که در سال‌های قبل به وقوع پیوست با انسجام و همگرایی به خوبی پشت سر بگذارند.

امینی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت آب و فاضلاب کشور است که در دهه 40 تأسیس شد، این درحالی است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سال‌های ابتدای تأسیس با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد توانست یکی از پیشروترین شرکت‌های آبفا در کشور محسوب شود و این مهم تاکنون ادامه داشته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز