شوکی به تیم ما وارد نشده است

شهرآورد اصفهان شگفتی نداشت

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶:۲۹
کد خبر: ۴۶۹۴۹۹
شهرآورد اصفهان شگفتی نداشت
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: نتیجه شهرآورد اصفهان نشان داد که مجموعه ذوب آهن و بازیکنانش شایسته هستند.

به گزارش برنا از اصفهان، سید مجتبی حسینی توانست طلسم شش ساله شکست ناپذیری سپاهان دربرابر ذوب آهن را بکشند و با نتیجه دو بر صفر از سد شاگردان ویسی بگذرد.

به بازیکنانم ایمان داشتم

 بیشتر به خاطر بچه های تیم خیلی خوشحال هستم . ما در ۷ هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم. به نظر من ما باید زودتر از اینها این نتایج را می گرفتیم. ما چند بازی را در عین شایستگی باختیم. از ته دلم به بازیکنان ایمان داشتم. خداراشکر امروز مزد اعتماد باشگاه ذوب آهن را دادند.

از درون سپاهان خبر ندارم

من از داخل سپاهان خبری ندارم. این نتیجه نشان داد که مجموعه ذوب آهن و بازیکنانش شایسته هستند.

شادی فقط برای شهرآورد

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد ما بازی به بازی جلو می رویم. در این دو سه سال همیشه اینگونه بوده ایم. شادی این بازی فقط برای بازی است. این یکی از آماده ترین ذوب آهن های سال های اخیر است.

شوکی به تیم ما وارد نشده است

ما زمانی که آقای یحیی بود هر بازی انتظار چینن نتیجه ای را داشتیم اما اتفاقات فوتبالی گریبان ما را گرفت. نمی خواهم وارد بحث داوری شوم. ما همان روند قبل را ادامه دادیم و شوکی وارد نشد.

تحت قرارداد باشگاه هستم

من اینجا مربی تیم هستم. همان قرارداد قبل و سمت قبل را دارم؛ فقط یک مقدار بیشتر است. باشگاه می تواند سرمربی بیاورد. وقتی من تحت قرارداد هستم نمی توانم از خودم حرکتی انجام دهم. اگر شرایط بود ادامه می دهیم نبود هم خداحافظی می کنیم.

نتیجه ربطی به مربی نداشت

وقتی دو مربی ۷، ۸ سال با هم بوده اند تفکراتشان به هم نزدیک است. مدیریت باشگاه به شدت پشت تیم بود. بچه ها هم نفرات قابلی هستند. این بازی حالت شگفتی نداشت چون قابلیت بچه های ما همین است. ربطی به من مربی هم ندارد.

باید به بنگستون فرصت بدهیم

بازیکنی که از آنسوی دنیا یعنی هندوراس می آید فرهنگ متفاوتی دارد. طول می کشد تا شرایط خوب پیدا کند او رزومه خوبی دارد. ۲۹ ساله است باید به او فرصت می دادیم که خودش را پیدا کند و خوشبختانه بهتر می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز