استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه واحد های اقامتی

راه اندازی خانه های مسافر استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۰۷۲
راه اندازی خانه های مسافر استان اصفهان
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:باید بپذیریم با توجه به گستردگی حضور گردشگران در اصفهان، ظرفیت های اقامتی در استان کافی نیست.

به گزارش برنا از اصفهان، فریدون اله یاری در نشست کارگروه تدوین استانداردهای خانه مسافر استان افزود: تلاش داریم تا از تمامی ظرفیت های قانونی جهت توسعه واحد های اقامتی در استان بهره گیری کنیم.

وی تدکید کرد: مطابق باقوانین برنامه ششم توسعه فرهنگی کشور و دستورالعمل های سازمان میراث یکی از اصول فعالیت های مربوط به سازمان میراث فرهنگی ، استانداردسازی و تبیین قواعد و قوانین موقت است، لذا در این زمینه کمیته ای در اداره کل میراث فرهنگی استان، جهت تدوین آئین نامه ها و دستور العمل های متناسب با این وضعیت و رسیدگی به تقاضاهای مجریان طرح تشکیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان

افزود: در اولین مرحله از تبیین استاندارها و اجرای این طرح در استان اصفهان به چند بخش تقسیم شده و جهت بررسی چگونگی اجرای این طرح شهرستانهای آران و بیدگل، کاشان، نطنز، خوانسار وسمیرم و همچنین شهرهای زواره (ازتوابع اردستان) و بادرود( از توابع نطنز) جهت اجرای آزمایشی این طرح انتخاب شده اند، با این وصف اجرای این طرح اعم از تدوین دستورالعمل های اجرائی و بررسی درخواستهای متقاضیان و سپس مجوز اجرای طرح در دستور کار معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان قرار گرفت.

 

نظر شما