درجلسه مشترک روسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف اصفهان مطرح شد

ایجادگروه سرمایه گذاری استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۴:۲۲
کد خبر: ۴۷۰۴۴۷
ایجادگروه سرمایه گذاری استان اصفهان
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:ایجادگروه سرمایه گذاری استان اصفهان می تواند نقش موثری در توسعه استان و بهبود کسب و کار واحدهای تولیدی و خدماتی داشته باشد.

به گزارش برنا از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی در سومین جلسه مشترک روسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف اصفهان اظهار داشت:همکاری و همگرایی اتاق های بازرگانی ،اصناف و تعاون می تواند مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در بخش های خرد و کلان را سریعتر دنبال کند .

وی به نقش و جایگاه سه اتاق در زمینه تولید،اشتغال و سرمایه گذاری اشاره کردوافزود: مشارکت کامل و جدی اعضای توانمند اتاق ها در هیات موسس گروه سرمایه گذاری می تواند به تحکیم و  تقویت این گروه  منجر می شود.

حبیب الله بهرامی رییس اتاق تعاون استان اصفهان  نیز با اشاره به شکل گیری شرکت های تعاونی  و کسب موفقیت آنان در استان ، استفاده از فعالان تاثیرگذار  اتاق ها و اعتقاد به انجام کار را لازمه موفقیت گروه سرمایه گذاری دانست و گفت:اتاق تعاون آماده  همکاری در تشکیل ین گروه سرمایه گذاری  است.

رسول جهانگیری سرپرست اتاق اصناف اصفهان نیز با اعلام این که در بدنه اصناف اصفهان فعالان اقتصادی توانمندی وجود دارند که حضور آنان در هیات موسس گروه سرمایه گذاری استان می تواند در پیشرفت آن اثر مطلوبی داشته باشد گفت:  اتاق اصناف با داشتن 120 هزار واحد صنفی و بیش از 100 اتحادیه می تواند در این گروه سرمایه گذاری مشارکت فعال داشته باشد.

مصطفی متین راد مسوول پیگیری تشکیل گروه سرمایه گذاری استان نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص را ارایه کرد .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز