وضعیت اورژانس در استان اصفهان مطلوب است

ورود ۵۰ دستگاه آمبولانس به اوژانس استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۷:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۴۲۴
ورود ۵۰ دستگاه آمبولانس به اوژانس استان اصفهان
دستگاه آمبولانس پیشرفته اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال به سیستم اورژانس استان اضافه شد.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم ورود ۵۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته به سیستم اورژانس استان اظهارداشت: طرح تحول سلامت یکی از طرح های بسیار اساسی، موفق و بزرگ دولت تدبیر و امید بوده است که خوشبختانه علیرغم محدودیت ها با موفقیت به پیش رفته است

وی با اشاره به اینکه که تک تک مردم اثرات بسیار مثبت این طرح را لمس کردند، اظهار امیدواری کرد که طرح تحول سلامت با قوت ادامه یابد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه یکی از اجزای طرح تحول، تجهیز اوژانس ها است، افزود: اوژانس ها یکی از ارکان بسیار حساس و حیاتی در طرح تحول هستند که تجهیز آن ها باید با سرعت و کیفیت لازم صورت گیرد.

استاندار اصفهان افزود: وضعیت اورژانس در استان اصفهان مطلوب است ولی در جهت ارتقای استانداردهای اورژانسی ۱۰۸ دستگاه آمبولانس بسیارمدرن خریداری شده که امروز ۵۰ دستگاه آمبولانس به سیستم اورژانس اصفهان هم در خطور ارتباطی و هم شهرستان های مختلف اضافه می شود.

زرگرپور با بیان اینکه ۵۸ دستگاه آمبولانس دیگر نیز در مراحل بعدی اضافه خواهد شد، گفت: سرمایه گذاری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در این رابطه انجام شده است.

استانداراصفهان در پایان تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که با اضافه شدن این تعداد آمبولانس هم کیفیت و کمیت عملیات اورژانسی افزایش خواهد یافت و هم زمان انتقال بیماران کاهش می یابد و همه ی این اقدامات در جهت رفاه و ارائه ی خدمات بیمارستانی بیشتر به مردم است .

 

 

نظر شما