مدیریت ارائه بهینه خدمات به گردشگران

تشکیل کمیته مدیریت بهره وری در بناهای تاریخی اصفهان

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۸:۳۲
کد خبر: ۴۷۵۷۳۷
تشکیل کمیته مدیریت بهره وری در بناهای تاریخی اصفهان
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تشکیل کمیته مدیریت بهره وری در بناهای تاریخی اصفهان در اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اله یاری در نشست شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به رشد گسترده ورود گردشگران داخلی و بویژه خارجی به استان و خصوصاً شهر اصفهان و بازدید گسترده از آثار تاریخی، لزوم بهینه سازی ارائه خدمات به گردشگران در آثار تاریخی بیش از هر زمان دیگر به چشم می خورد.

وی ادامه داد: در همین راستا ستادی جهت مدیریت ارائه بهینه خدمات به گردشگران در اداره کل میراث فرهنگی استان تشکیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان در باره شرح وظایف این کمیته اظهار داشت: براین اساس دفتر مطالعات و برنامه ریزی اداره کل موظف شد تا در طی یک هفته آینده در وهله اول پس از نیاز سنجی از تمامی نقاط قوت و ضعف بناهای تاریخی شهر اصفهان، طرحی را جهت ارائه خدمات به گردشگران به این کمیته ارائه نماید.

اله یاری همچنین تأکید کرد: منشور حفاظت وبهره برداری از مساجد تاریخی توسط گردشگران و همچنین بهبود عملکرد در حوزه های ارائه خدمات فرهنگی در ابنیه و همچنین بهبود کیفیت حفاظت از ابنیه تاریخی با توجه به تعدد آثار و تنوع کیفیت خدمات رسانی نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز