مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار می کند

همایش باززنده سازی حُجَرات طبقه فوقانی میدان نقش جهان

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۱:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۶۳۷
همایش باززنده سازی حُجَرات طبقه فوقانی میدان نقش جهان
دوران طلایی اصفهان زمانی آغازیدن گرفت که شاه عباس، به پایتختی اش برگزید و هنگامی عنوان نصف جهان یافت که میدان نقش جهان زیب پیکر آن گردید.

به گزارش برنا از اصفهان،همایش "باززنده سازی حُجَرات طبقه فوقانی میدان نقش جهان اصفهان" توسط دکتر رضا ابوئی، دانشیار دانشگاه اصفهان روز سه شنبه 25 آبان ماه 95 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی از ساعت 16 الی 18 با حضور علاقمندان برگزار خواهد گردید. ورود کلیه علاقمندان به این همایش آزاد و رایگان است.

دوران طلایی اصفهان زمانی آغازیدن گرفت که شاه عباس، به پایتختی اش برگزید و هنگامی عنوان نصف جهان یافت که میدان نقش جهان زیب پیکر آن گردید. میدانی که سه عنصر مذهب، اقتصاد و سیاست را در فضایی کاملاً  آرمانی درهم تلفیق نموده و در قالب زیباترین نماها در معرض دید جهان و جهانیان قرار داده است. پرداختن به هر یک از ابعاد کالبدی این پیکره چند بعدی از هر منظری، زیبایی و حلاوت خاص خود را دارد.                                       

مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل در راستای این مهم، اقدام به برگزاری همایشی نموده تا از این طریق یکی از طرحهای اجرایی انجام گرفته دهه های اخیر در این میدان را از دید علمی معرفی و نقد کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز