یک کارآفرین واقعی همیشه باید در حال نوآوری باشد

شهر اصفهان تشنه سرمایه گذاری در حوزه آی تی و گردشگری

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۲۰۰۲
شهر اصفهان تشنه سرمایه گذاری در حوزه آی تی و گردشگری
کار آفرین اصفهانی گفت:مقالات و تئوری های مختلفی درباره کارآفرینی وجود دارد اما مشکل ما این است که می خواهیم از کارآفرینی دیگران کپی برداری کنیم .

به گزارش برنا از اصفهان مدیرعامل شرکت پرستیژلند و مدیر مجموعه سیتی سنتر اصفهان در بازدید از سرای کارآفرینان در بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال گفت: فضای نمایشگاه به کارآفرین ها اهمیت می دهد و به آن ها کمک می کند تا به خودسازی لازم برسند.

 مسعود صرامی اظهار داشت: این سومین باری است که از نمایشگاه های استان در این محل بازدید می کنم و هربار با نوآوری هایی در نمایشگاه ها آشنا شدم که تصور نمی کردم در ایران قابل دسترس باشد.

وی با بیان این که نمایشگاه، این امکان را به مصرف کننده هر کالا و یا خدمات می دهد تا با توزیع کننده و تولیدکننده خود آشنا شود، بیان داشت: تفاوت نمایشگاه با فضاهای مجازی این است که در فضای مجازی شما با یک عکس مواجه هستید اما در فضای نمایشگاه با دیگر حواس خود نیز درگیر می شوید و این موضوع حس خوبی را به مخاطب منتقل می کند. همچنین در فضای نمایشگاه، مخاطب قادر است با فروشنده یا واسطه کالا و خدمات مذاکره داشته باشد.

این کارآفرین اصفهانی ادامه داد: مقالات و تئوری های مختلفی درباره کارآفرینی وجود دارد اما مشکل ما این است که می خواهیم از کارآفرینی دیگران کپی برداری کنیم در صورتی که هیچ آشپزی تنها با خواندن کتاب آشپزی، حرفه ای نمی شود بلکه باید ذائقه مخاطب خود را بشناسد.

وی اضافه کرد: اگر یک کارآفرین از تجربیات دیگر کارآفرین ها کمک و الهام بگیرد و خود را با نیاز جامعه همراه کند، موفق تر خواهد شد زیرا یک کارآفرین واقعی همیشه باید در حال نوآوری باشد.  

صرامی، در خصوص تجربه کارآفرینی خود گفت: اگر به گذشته برگردم دقیقاً همین مسیر را پیش می گیرم. مشکلاتی که در این مسیر داشتم، من را مقاوم کرد. در اصفهان، کار در برخی زمینه ها سخت و گاهی نشدنی است اما ما از خط قرمزها عبور کردیم و امروز مسوولین و روحانیون، پذیرای سرمایه گذاران هستند و استقبال می کنند.

وی تأکید کرد: شهر اصفهان تشنه سرمایه گذاری به خصوص در حوزه آی تی و گردشگری است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

 

نظر شما