حل مشکل آب، خواسته هر قوم و سلیقه ای است

از تفرقه انگیزی و اختلاف در خصوص حل مشکل زاینده رود بپرهیزیم

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۲۰۷۴
از تفرقه انگیزی و اختلاف در خصوص حل مشکل زاینده رود بپرهیزیم
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:حل مشکل آب دغدغه و خواسته هر قوم و سلیقه ای است و در این بین برخی افراد در حال دامن زدن به برخی اختلافات هستند.

به گزارش برنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی ادامه داد:صورت جلسه شورای عالی آب و مصوبه 9 ماده ای احیا زاینده رود نشان می دهد حل مشکل زاینده رود یک دغدغه عمومی و نقطه وفاق تمام نهادها و مسئولان استان است.

وی افزود:در این موضوع نباید انگشت اتهام به سمت یک مسئول خاص برود بلکه بهتر است با تلاش همگانی برای مقابله با این موضوع برخیزیم و از تفرقه انگیزی و اختلاف بپرهیزیم چرا که اگر بی آبی و بحران های آن شیوع یابد دیگر هیچ قوم و قبیله ای را نمی شناسد.

عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد:جامعه امروز با مشکلاتی نظیر بیکاری، عدم زمینه مناسب ازدواج، آلودگی هوا و دیگر مشکلات دست و پنجه نرم می کند و در این راستا حاشیه سازی ها این مشکلات را تشدید خواهد کرد. پس باید وحدت جامعه را حفظ کرد و با بسیج همگانیِ منابع مالی و نیروهای انسانی این معضلات را کاهش داد.

نصر یادآور شد:رهبر انقلاب می فرمایند که باید همه در مقابله با آسیب های جامعه به پا خیزند و در این راستا باید از تمام توان خود استفاه کنیم.

وی تاکید کرد: با یک حساب کوچک می توان گفت که 30 ماموریت کوچک و بزرگ در این زمینه در سطح مناطق 15 گانه بدون متولی مانده است و این مشکل که در مناطق مختلف شهری رخ داده به خاطر عدم وجود مدیر فناوری اطلاعات در مناطق شهرداری ها است.

عضو اطلاح طلب شورای شهر اصفهان اظهار داشت:افرادی که در محدوده ناژوان آتش روشن می کنند، بدون در نظر گرفتن شرایط اهالی این محدوده اقدام به چنین کاری می کنند و باید بدانند که علاوه بر این مشکل، مسائل زیست محیطی را نیز برای فضای سبز آن بوجود می آورد که از مدیریت ناژوان درخواست می شود نسبت به این موضوع رسیدگی کنند.

 

 

 

نظر شما