شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان میزبان شرکت ها یمعتبر

اصفهان برگزار کننده پاویون ملی ایران در نمایشگاه سیمان و بتن امارات

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۰:۴۲
کد خبر: ۴۸۲۸۷۶
اصفهان برگزار کننده پاویون ملی ایران در نمایشگاه سیمان و بتن امارات
معاون مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاریdmg::events و برگزارکننده پاویون ملی ایران، میزبان شرکت های معتبر صنعت ساختمان و سیمان کشور درپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن امارات خواهد بود.

به گزارش برنا از اصفهان، جواد جلیلی ادامه داد: سی و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امارات (The Big5 2016) و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن امارات (Middle East Concrete) از 1 تا 4 آذر 1395 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاریdmg::events  و برگزارکننده پاویون ملی ایران، امسال نیز همانند دوره های گذشته میزبان شرکت های معتبر صنعت ساختمان و سیمان کشور در این رویداد بزرگ جهانی خواهد بود.   

جلیلی اظهار داشت: از ایران 9 مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین در کنفرانس ها و برنامه های جنبی این رویداد نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است بیش از 3 هزار مشارکت کننده از 142 کشور جهان در این رویداد حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه آهن‌آلات،‌ محصولات فلزی، ابزارآلات، استخر و آب‌نما، بتن و تجهیزات بتن‌ریزی، پنوماتیک، پوشش کف و دیوار، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات اطفای حریق و ایمنی، تجهیزات بهداشتی، حمام و آشپزخانه، تزیینات و معماری داخلی، چوب، پلاستیک و کامپوزیت، خدمات و تجهیزات ساخت و ساز و خاکبرداری، داربست، در و پنجره، سنگ، گچ، سیستم تهویه، گرمایشی و سرمایشی، سیستم های الکترونیک، عایق رطوبت و گرما، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، لوله کشی و تکنولوژی آبرسانی، مدیریت تسهیلات و تأسیسات، مصالح و تجهیزات ساختمانی، نرم افزار و آی تی، سیمان و همچنین مؤسسات و ارگان های دولتی ارایه و معرفی می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز