سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان خبر داد:

شورای راهبردی انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان تشکیل می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۷:۴۶
کد خبر: ۴۸۲۹۱۶
شورای راهبردی انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان تشکیل می شود
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از تشکیل شورای راهبردی انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

حیدرعلی حجتی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت 25آبان به عنوان  روز حماسه و ایثار استان اصفهان گفت: استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان سرافرازی است که با رشادت و ایثار، از کیان کشور پاسداری کردند و درخت آزادی را آبیاری کردند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص سیاست های انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان گفت: به مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اکثریت آرا تصمیم گرفت شورای راهبردی انتخاباتی این جبهه را با تکیه بر تجربیات شکل گیری دوره گذشته، مجدداً تشکیل دهد که مجمع عمومی این شورا به زودی تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پاسخ به پرسشی در زمینه انتخابات شورای شهر در شهرهای استان اصفهان گفت: نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اداره شهر توسط متخصصان و نخبگان است و به ویژه در عصری که شهرها با مشکلات مختلف زیست محیطی مواجه هستند و سلامت مردم در اثر این مسائل تهدید می شود، نیاز به حضور متخصصانی با تجربه لازم در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای راهبردی انتخاباتی اصلاح طلبان، تعیین همین مشکلات و مسائل و بر مبنای آن معرفی شایستگان به مردم است.

حجتی در ادامه از تعیین مسئولات کمیته های پنج گانه این شورا در جلسه گذشته خبر داد و گفت: کمیته های مراسم ها و تبلیغات، سیاسی و انتخابات، پشتیبانی، جوانان و اطلاع رسانی با مشخص شدن مسئولان این کمیته ها و با حضور اعضای عضو احزاب شورای هماهنگی در دوره جدید تشکیل شده و به عنوان یکی از بازوهای شورای راهبردی انتخاباتی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز