استانداراصفهان برآموزش و ساماندهی خبرنگاران تاکید کرد

آمادگی مدیریت استان برای حمایت از خانه ی مطبوعات

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۴۷۱
آمادگی مدیریت استان برای حمایت از خانه ی مطبوعات
استاندار اصفهان در دیدار اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه ها در ایجاد روحیه ی امید و شادابی در جامعه ، بر پیگیری طرح پیشنهادی توسعه ی کمی و کیفی مطبوعات مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات استان اظهارداشت: در جلسه ی شورای فرهنگ عمومی از خانه ی مطبوعات استان خواسته شد که طرح پیشنهادی توسعه ی کمی و کیفی مطبوعات را ارائه نمایند که امیدواریم با هیأت مدیره ی جدید این طرح پیگیری شود.

وی به وجود نقطه نظرات متفاوت در هیأت رئیسه ی قبلی اشاره کرد و افزود :خانه ی مطبوعات باید تشکل قوی باشد تا بتواند بخشی از مطالبات خود را پیگیری نماید که امیدواریم با تغییر هیأت مدیره و اساسنامه این امر محقق شود.

استانداراصفهان افزود: اگر خانه ی مطبوعات و خبرنگاران همدل و هم افزا عمل نمایند می توانند موفق باشند و جایگاه واقعی خود را پیدا نمایند.

رسول زرگرپور افزود: دولت تدبیر و امید به تشکل های مردمی اهمیت بالایی می دهد بطوری که حتی یکی از شاخص های ارزیابی استانداران تعداد سمن ها و حضور آنان در مباحث مختلف است.

زرگرپور تصریح کرد: نمونه ی بارز مشارکت سمن ها در مباحث مختلف جامعه، مردمی کردن اعتیاد بعنوان سیاست دولت در مبارزه با مواد مخدر است که خوشبختانه در بین جوانان به خوبی پیش رفته است و در جلسات اداره کل ورزش و جوانان چندین سمن در این خصوص فعالیت می کنند.

 استاندار اصفهان با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه ها در ایجاد روحیه ی امید و شادابی در جامعه، گفت: وقتی مطبوعات چنین اثرگذاری را در استان دارند باید به این نهاد و این ظرفیت و مزیت توجه شود و اثرگذاری نهایی و جایگاهی که می تواند مطبوعات داشته باشند باید مدنظر قرار گیرد.

رسول زرگرپور از آمادگی مدیریت استان برای حمایت از خانه ی مطبوعات خبر داد و گفت: این تشکل بعنوان مشاور مدیریت استان برای بهبود اقدامات و مسائل می تواند فعالیت نماید و در کنار وظایف صنفی خود در راستای ارتقای توسعه ی استان همکاری نماید.

استانداراصفهان برآموزش و ساماندهی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: خبرنگاران اصفهان باید قوی تر از سطح ملی باشند و با درج اخبار خود امید را در استان ایجاد نمایند.

زرگرپور اظهارداشت: استانداری اصفهان از آموزش رسانه ای خبرنگاران و مدیران در راستای بهبود وضعیت موجود با انتقال اخبار درست و امیدبخش حمایت می کند.

استانداراصفهان اظهارداشت: امیدواریم که با تغییر صورت گرفته در هیأت رئیسه ی خانه ی مطبوعات استان، این تشکل ملی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

 گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضای جدید هیأت رئیسه ی خانه ی مطبوعات استان با اعلام اینکه این خانه می تواند بازوی مشاوره ای قوی برای مدیریت ارشد استان باشد، خواستار حمایت استاندار برای رفع مشکلات خود شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز