امیدوار به حضور در ترکیب سپاهان در لیگ برتر

ویسی در تیم ما یک تحول بزرگ را ایجاد کرده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۰:۰۳
کد خبر: ۴۸۵۳۹۵
ویسی در تیم ما یک تحول بزرگ را ایجاد کرده است
دروازه بان جوان سپاهان گفت: وقفه بازی در دقایق انتهایی بازی مقابل آلومینیوم اراک و فریادهای گلر آلومینیوم، باعث شدتمرکز م برای گرفتن پنالتی ها بیشتر شود.

به گزارش برنا از اصفهان،مهدی امینی در مورد دیدار مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی خیلی سختی انجام دادیم. تیم آلومینیوم تیم خیلی خوبی بود و در مرحله قبلی پیکان را حذف کرده بود. به نظرم جایگاه تیم آلومینیوم در جدول لیگ یک واقعی نیست و این تیم نمایش خیلی خوبی داشت.

وی در مورد جوانگرایی ویسی در تیم سپاهان که فرصت را برای بازیکنانی نظیر او فراهم می کند، افزود: آقای ویسی در تیم ما یک تحول بزرگ را ایجاد کرده است و این برای ما خیلی خوب است و باعث شده که فرصت برای ما ایجاد شود تا بتوانیم توانایی های خود را ثابت کنیم.

مهدی امینی در مورد عملکرد خود در این دیدار و مهار یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: خدا را شکر که خدا کمک کرد و توانستم جواب زحمات مربیان و اعتمادی که آقای ویسی به من داشت را بدهم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم این روند را ادامه دهم.

او در مورد ورود هواداران اراکی به زمین مسابقه اظهار داشت: «نمی دانم واقعا چه اتفاقی افتاد؛ زمانی که پنالتی شد ۷ یا ۸ تماشاچی به زمین آمدند و هیچ کسی هم نبود که از ورود آن‌ها به زمین جلوگیری کند. صحنه های عجیبی را دیدیم.

گلر سپاهان در مورد صحنه پنالتی و وقفه ای که در بازی پس از اعلام پنالتی رخ داد خاطرنشان کرد: محوطه جریمه شلوغ بود ولی به نظرم پنالتی نبود؛ فریادهای دروازه بان اراک بعد از بازی، روحیه ما را بیشتر کرد. تمرکز بازیکنان آن ها به هم ریخت و ما تمرکز بیشتری پیدا کردیم.

امینی در مورد نحوه گزارشگری در این دیدار که واکنش های زیادی به همراه داشته، بیان کرد: موضوع خیلی پیچیده است. گزارش او کاملا یک طرفه بود و به نظرم گزارشگر باید دو طرفه باشد و با گزارشش اعصاب بیننده تلویزیونی را به هم نریزد. در طول گزارش به آقای ویسی و حاج صفی هم بی احترامی شد که اصلا درست نیست.

دروازه بان جوان سپاهان در مورد اینکه با نمایش خوب خود شانس بازی در لیگ برتر را هم به دست آورده، عنوان داشت: این موضوع نظر آقای ویسی است و من تلاش خودم را بیشتر از قبل هم می کنم. گلر دیگر ما لی اولیویرا است که دروازه بان خیلی خوبی است و می توانم از او خیلی چیزها یاد بگیرم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز