اولین تساوی در نقش جهان

سپاهان در نقش مدعی ظاهر نشده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۸۶۵۴۸
سپاهان در نقش مدعی ظاهر نشده است
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان نتوانست در داربی فولادی ها به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کند و نشان داد هنوز چهره واقعی مدعی قهرمان را ندارد.

به گزارش برنا از اصفهان، خیلی ها منتظر شروع طوفانی سپاهان در لیگ شانزدهم بودند، اما حضور ویسی و جوان سازی تیم طلایی پوشان تا الان رتبه هفتم جدول با 15 امتیاز را رقم زده است.

چهار برد، سه تساوی و چهار باخت با تفاضل گل منفی قطعا جزو برنامه های باشگاه و سرمربی این تیم نبوده است. قرار بود سپاهان با سرمربی گری ویسی به عنوان یک سپاهانی قدیمی در صف مدعیان بایستد که تا پایان هفته یازدهم شاهد این اتفاق نبودیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد که با تساوی به پایان رسید، گفت: بازی جاندار و تاکتیکی از سوی هر دو تیم بود. سهم ما بیشتر بود و می شد با یک بازی خوب با تفاضل گل ببریم اما این طور نشد و شانس هایمان را از دست دادیم. آن روی فوتبال خودش را نشان داد و نشد برنده شویم.

وی ادامه داد: تماشاگران راضی بودند و اما ۳ امتیاز را نگرفتیم اما یک روز هم می شود که بد بازی کنیم و ببریم. این اتفاقات فوتبال است اما مطمئن باشید می توانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

ویسی افزود: حاج صفی، هنریکه و فرید کریمی هر سه از پنالتی‌زن‌های ما هستند و زمانی که داور برای ما پنالتی گرفت، هنریکه توپ را برداشت و خواست پنالتی بزند که ما گفتیم حتماً‌ از لحاظ روحی آماده است و می‌تواند توپ را به گل تبدیل کند. از شانس ما او همیشه پنالتی‌هایش را بالا می‌زند، اما این بار پایین زد. در هر صورت امروز روز ما نبود.

وی در مورد حضور امینی در دروازه‌ سپاهان خاطرنشان کرد: امینی روز به روز بهتر می‌شود و خوشحالم بعد از مدت‌ها اصفهان یک گلر خوب دارد که شاید به یک گلر بزرگ در سطح فوتبال ایران تبدیل شود.

 

 

نظر شما