تلاش هیات والیبال برای پویایی این رشته

سه والیبالیست نونهال اصفهانی در بین برترین های کشور

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۵۵۶
سه والیبالیست نونهال اصفهانی در بین برترین های کشور
دبیر هیات والیبال استان اصفهان گفت: ما در این هیات با وجود محدودیت مالی و عدم استقبال اسپانسر از رشته والیبال تلاش می کنیم اصفهان را به جایگاه واقعی خود در والیبال برسانیم.

به گزارش برنا از اصفهان ، فرهاد کاوه افزود: یکی از فعالیت های مهم هیات والیبال استان اصفهان برگزاری مسابقات والیبال آینده سازان و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف در رده های سنی مختلف است.

وی ادامه داد : در آبان ماه  چهار تیم منتخب  والیبال نونهالان استان در قالب تیم های خمینی شهر ، مدرس زاده کاشان ، اسپادان فلاورجان و شهید اردهال که بازیکنان نونهال استان در این تیم ها چینش شده بودند به مسابقات نونهالان کشور اعزام کردیم که تیم مدرس زاده کاشان موفق به کسب  مقام سوم این رقابت ها شد.

دبیر هیات والیبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات 17 تا 20 آبان ماه در رامسر با حضور82 تیم برگزار شد که در مرحله اول مسابقات  بصورت دوره ای و در مراحل بعد بصورت پلی اف بود وتیم مدرس زاده کاشان موفق به کسب  مقام سوم این مسابقات گردید. تیم های خمینی شهر و شهید اردهال تا مرحله یک شانزدهم هم صعود کردند .

کاوه یادآور شد: تیم های خمینی شهر و شهید اردهال و اسپادان فلاورجان نیز با توجه به ارائه بازی های خوب در ادامه مسابقات نتوانستند به مرحله نهایی صعود نمایند .

وی گفت:در ضمن سه بازیکن از تیم های استان جزء بهترین های کشور قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز