ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد:

ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برترین در کشور

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۷۳۰۲
ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برترین در کشور
اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ارزیابی عملکرد ستاد های اقامه نماز ادارات کل ورزش و جوانان کشور ، به رتبه برتر دست یافت.

به گزارش برنا از اصفهان و بنا بر اعلام ستاد اقامه نماز کشور ، در ارزیابی انجام شده، ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با کسب 90 امتیاز از مجموع یکصد امتیاز رتبه نخست کشور را در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بدست آورد.

رضا مهدیان دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این خصوص  گفت: به منظور سنجش میزان پیشرفت برنامه ها و فعالیت های اقامه نماز در ادارات و دستگاه های اجرایی کشور و معرفی برترین ها ، هیأت ارزیابی و داوری عملکرد سال 94 در ستاد های اقامه نماز استان تشکیل شد و در نهایت با بررسی گزارش ها ، مستندات و بازدیدهای ناظرین ستاد، امتیازات کسب شده توسط دستگاه ها اعلام شد.

 مهدیان افزود: بر این اساس ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با هم مقایسه شدند که در نهایت ادارات کل ورزش و جوانان اصفهان و زنجان هر دو با کسب 90 امتیاز به عنوان ادارات برتر در زمینه اقامه نماز انتخاب و معرفی شدند  و ادارات همدان و البرز نیز به ترتیب با 86 و 83 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل گفت: ستاد اقامه نماز این اداره در زمینه مأموریت های اختصاصی 92 درصد  ، مأموریت های عمومی 84 درصد و همینطور میزان موفقیت در تحقق توافقنامه ستاد اقامه نماز کشور با وزرات ورزش و جوانان را 93 درصد اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز استان این اداره کل در زمینه فعالیت های مرتبط با نماز  با کسب 90 امتیاز در زمره ادارات شایسته تقدیر ویژه قرار گرفته است.

گفتنی است ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ارزیابی استانی سال 94 نیز بعد از استانداری اصفهان رتبه دوم را در بین دستگاه های اجرایی بدست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز