هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان

برد شیرین تیم والیبال بانوان ذوب آهن در برابر پارسه

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴:۰۲
کد خبر: ۴۸۸۵۹۷
برد شیرین تیم والیبال بانوان ذوب آهن در برابر پارسه
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: نقطه قوت تیم ما در پیروزی مقابل پارسه رسیدن دریافت اول به پاسور و دفاع داخل میدان بود.

به گزارش برنا از اصفهان،دومین دیدار تیم بانوان ذوب آهن  3 گیمه به سود یاران فریبا صادقی پایان یافت .

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: نقطه قوت تیم ما رسیدن دریافت اول به پاسور و دفاع داخل میدان بود و البته سرویسهای هدفمند و شناسایی دریافت های ضعیف تر در تیم مقابل نیز در این برد ارزشمند بی تاثیر نبود .

فریبا صادقی افزود: ارسال پاسهای بدون اشتباه و تبدیل آن به امتیاز و استفاده از توپ های برگشتی کمک شایانی به برد تیم ذوب آهن کرد .

وی ادامه داد: اما تیم پارسه یا همان گاز سابق امسال با ترکیبی جدید در مسابقات حاضر شد .دریافت های ناقص ، عدم هماهنگی در دفاع جلو و عقب ، نداشتن تمام کننده قدرتمند و سرویس های نه چندان موثر تیم پارسه باعث شد تا نتوانند امتیازی از این بازی کسب نمایند .

به گفته سرمربی تیم پارسه یارانش به هیچ وجه در حد و اندازه خود حاضر نشدند و البته این را از غافلگیری تیمش در مقابل بازی کم نقص تیم ذوب آهن و آنالیز دقیق بر روی بازیکنانش دانست .

لازم به ذکر است که تیم گاز (پارسه کنونی)در سال  94 قهرمان لیگ بانوان کشور شده بود که البته در سال جاری چند تن از بازیکنانش به تیم بانک سرمایه پیوستند .

ذوب آهن اصفهان 3-0پارسه تهران

ست اول 25_19

ست دوم 25_18

ست سوم 25_18

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز