مستند «صفر تا سکو»

زندگی خواهران ووشوکار سیمرمی روی پرده نقره ای

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۹۸۳
زندگی خواهران ووشوکار سیمرمی روی پرده نقره ای
مستند «صفر تا سکو» در مورد زندگی سه خواهر ووشوکار سمیرمی عضو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان (خواهران منصوریان) در جشنواره سینما حقیقت اکران می‌شود.

به گزارش برنا از اصفهان،دهمین جشنواره فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه ۱۴ آذرماه در سالن پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار می‌کند و تا ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

قرار است در این جشنواره، مستند «صفر تا سکو» به کارگرانی سحر مصیبی که در مورد زندگی شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان سه خواهر ووشوکار اصفهانی (سمیرمی) ساخته شده است نیز برای نخستین بار به اکران عمومی درآید. مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی تهیه‌کنندگی این مستند را بر عهده داشته‌اند.

این مستند که ساخت آن ۲ سال زمان برده است، ساعت ۹ شب یکشنبه ۱۴ آذرماه در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو تهران اکران می‌شود.

در دهمین جشنواره فیلم مستند ایران، در بخش مسابقه ملی ۷۴ فیلم، جایزه شهید آوینی ۲۲ فیلم، بزرگداشت سینمای مستند کرمان ۲۱ فیلم، خارج از مسابقه ۱۳ فیلم، بخش خرد و تجربه ۱۰ فیلم و مستند کارستان ۶ فیلم روی پرده می‌رود.

فیلم‌های منتخب بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره نیز ۲۷ فیلم است. در بخش نمایش‌های ویژه ۷ فیلم، روزگار ما ۷ فیلم، مستند پرتره ۶ فیلم، مرور فیلم‌های مستند جشنواره CPH دانمارک ۵ فیلم و چشم‌انداز سینمای مستند ایتالیا ۵ فیلم به نمایش در‌می‌آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز