ارائه حرف‌ها و نقطه نظرات از طریق هنر به مخاطبان

توانایی معلولین بر همگان روشن شده است

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵:۳۲
کد خبر: ۴۸۹۱۸۰
توانایی معلولین بر همگان روشن شده است
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در جشنواره بین المللی تاتر که به میزبانی اصفهان درحال برگزاری است گفت:هنر به‌تنهایی می‌تواند زبان گویایی برای ارائه و اشاعه فرهنگ غنی ملت ایران باشد و معلولینی که در بحث تئاتر در این جشنواره هنرنمایی کرده‌اند، کارهای ارزشمندی در بحث هنر ارائه کرده‌اند.

به گزارش برنا از اصفهان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: اگر خداوند تبارک‌ وتعالی نعمتی را از بعضی از ما گرفته و بعضی از عزیزان ما معلول به دنیا آمده‌اند، خداوند نعمت‌های بزرگ دیگری به آن‌ها عنایت کرده و بعضی از معلولین ما توانمندی‌شان از افراد سالم خیلی بیشتر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به توانمندی این افراد، افزود: توانایی معلولین به‌ویژه در بحث ورزش بر همگان روشن شده است و این افراد توانسته‌اند مدال‌های بسیار ارزشمندی در مسابقات پارا المپیک را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه، هنر به‌تنهایی می‌تواند زبان گویایی برای ارائه و اشاعهٔ فرهنگ غنی ملت ایران باشد؛ خاطرنشان کرد: معلولینی که در بحث تئاتر در این جشنواره هنرنمایی کرده‌اند، کارهای ارزشمندی در بحث هنر ارائه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی یادآور شد: هنرمندان به‌خوبی می‌توانند حرف‌ها و نقطه نظرات خود را از طریق هنر به مخاطبان ارائه دهند و در این زمینه تئاتر کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، قدمت هنر تئاتر در ایران  را، چند هزارساله عنوان کرد و ادامه داد: تئاترهای اولیه ایرانی و یا همان تعزیه‌ها، به‌نوعی نمایش هنر هنرمندان است.

 

 

 

نظر شما