نگاه به فرودگاه چندان مثبت نیست

توقف در پروژه توسعه فرودگاه اصفهان

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۵:۰۱
کد خبر: ۴۹۲۵۶۴
توقف در پروژه توسعه فرودگاه اصفهان
مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در تفاهم نامه ای که سال گذشته بین ایران و فرانسه منعقد شده است، شرکت « وینسی» فرانسه در طرح توسعه فرودگاه سرمایه گذاری خواهند کرد.

به گزارش برنا از اصفهان،حسن امجدی ادامه داد: در مرحله اول این طرح قرار است ترمینال فرودگاه اصفهان با مساحت 21 تا 25 هزار مترمربع احداث و در مرحله دوم نیز ترمینالی با مساحت 35 هزار متر مربع  با بناهای جانبی ترمینال فرودگاه مانند پارکینگ، موتورخانه و ... نیز در چارچوب این طرح ساخته می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت برای توسعه فرودگاه مشهد نیز اعلام آمادگی کرده، افزود: این تفاهم نامه برای آماده سازی زیر ساخت ها سه ماه اعتبار داشت که متأسفانه به دلیل محدودیت شدید اراضی که در اصفهان وجود دارد، این پروژه تا زمان آزاد سازی اراضی، عملا منتفی است.

امجدی با بیان اینکه برای حل مشکلات زیر ساختی توسعه فرودگاه اصفهان، دو ماه بیشترزمان باقی نمانده تصریح کرد: این شرکت فرانسوی هزینه بخشی از این زیر ساخت ها را با درآمد بازاریابی تامین خواهد کرد.

مدیریت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با ابراز تأسف از اینکه نگاه به فرودگاه چندان مثبت نیست، تصریح کرد: این در حالی است که فرودگاه دروازه طلایی ورود به شهر و کشور است. وی در پایان خواستار راه اندازی خط منظم اتوبوسرانی در فرودگاه اصفهان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز