مسابقات والیبال بانوان کارمند شهرداری کلان شهرهای کشور

میزبانی اصفهان با رویکرد تازه شهرداری

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱:۰۷
کد خبر: ۴۹۷۴۶۵
میزبانی اصفهان با رویکرد تازه شهرداری
مسابقات والیبال کارمندان زن شهرداری کلان شهرهای کشور با شرکت پنج تیم به میزبانی شهرداری اصفهان در سالن گل نرگس اصفهان آغاز شد.

به گزارش برنا از اصفهان،سرپرست این دوره از مسابقات  گفت: برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد انگیزه و روحیه در بین کارمندان می شود، متاسفانه چند سالی بود که مسابقات والیبال برگزار نشد، اما شهرداری اصفهان با رویکرد تازه ای که در حوزه ورزش دارد تصمیم گرفت میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرد.

بهاره عباسی ادامه داد: سال گذشته تهران میزبان بود که به علت کاهش تعداد تیم ها مسابقات کنسل شد، اما خوشبختانه امسال 6 تیم از کلان شهرهای مشهد، شیراز، ارومیه، همدان و تهران اعلام آمادگی کردند و تنها تیم همدان غیبت کرد و مسابقات با شرکت ۵ تیم بصورت دوره ای برگزار می گردد.

وی افزود: شهرداری اصفهان برای تقویت سلامت و انگیزه کارمندان خود با تشکیل تیم در رشته های مختلف در مسابقات داخلی خود و استان شرکت می کند، به عنوان نمونه در مسابقات والیبال کارمندان دولت سال گذشته تیم شهرداری اصفهان نایب قهرمان شد.

سرپرست برگزاری مسابقات والیبال بانوان کارمند شهرداری   کلانشهر های کشورخاطر نشان کرد: ظرفیت و پتانسیل ورزش در تمامی ارگان های اصفهان بسیار خوب است و در برگزاری مسابقات نیز از داوران اصفهانی استفاده خواهیم کرد. امیدوارم در سال های آینده با افزایش تعداد تیم های کلان شهرها  این مسابقات در سطح بالاتری برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز