شهردار اصفهان با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد

برگزاری مسابقات کشتی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۷:۰۸:۱۳
کد خبر: ۵۰۰۹۰۴
برگزاری مسابقات کشتی با شهرهای خواهرخوانده اصفهان
شهردار اصفهان گفت:شهرداری اصفهان آمادگی دارد که با شهرهای خواهرخوانده خود مسابقات کشتی را برگزار کند چرا که همدلی و شرایط برگزاری این مسابقات وجود دارد.

به گزارش برنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در دیدار با رسول خادم که عضو شورای اسلامی شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس سازمان ورزش شهرداری نیز حضور داشتند، اظهار کرد:  شهرداری اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش برخوردار است و می‌تواند از این ظرفیت در راستای ارتقای رشته ورزشی کشتی در استان استفاده کند.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که اصفهان این روزها میزبان اردوی ملی‌پوشان کشتی کشورمان در رشته فرنگی است و آقای خادم به همراه قهرمانان کشتی کشور در نصف جهان حضور د‌ارند.

شهردار اصفهان ادامه داد:سازمان ورزش شهرداری تعاملات بسیار خوبی را با هیات کشتی آغاز کرده و قرار است در این راستا مسابقات المپیاد کشتی محلات با همکاری هیات برگزار شود.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: مقرر شده تا سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای توسعه ورزش کشتی بانوان، نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش برخوردار است و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها باشد.

شهردار اصفهاندر بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شهرداری اصفهان آمادگی دارد که با شهرهای خواهرخوانده خود مسابقات کشتی را برگزار کند چرا که همدلی و شرایط برگزاری این مسابقات وجود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز