داربی اصفهان به سود میهن نجف آباد پایان یافت

شکست با طعم استواری

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰:۲۶
کد خبر: ۵۰۲۹۳۳
شکست با طعم استواری
تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر که با حضور تماشاگران زن اصفهانی چهره متفاوتی پیدا کرده بود علی رغم داشتن 5 بازیکن مصدوم در ترکیب خود با ارایه یک بازی خوب با نتیجه 4 بر 2 پذیرای شکست شد.

به گزارش برنا از اصفهان،تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در دیداری کاملا متفاوت در ورزشگاه فولادشهر مقابل تیم آینده سازان میهمن نجف آباد شکست خورد.

گل های تیم آینده سازان را فروغ  موری 33 ، شقایق روزبهان 43 ، شیدا تخشا 45 و صفورا جعفری 51 و گل های تیم ذوب آهن را شهربانو محمودی در دقیقه 36 و فاطمه مخدومی در دقیقه 77  به ثمر رساندند.

تعویض زود هنگام افروز کربکندی با سمیرا رستمی در دقیقه 34 در حالی صورت گرفت که هر دو دروازه بان ذوب آهن با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند. همچنین فروزان محققیان، رها یزدانی، مژگان قریشوند و گلنوش خسروی نیز علی رغم مصدومیت در این دیدار به میدان رفتند.

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن بازنده سربلند شهرآورد فوتبال اصفهان بود که با این شرایط و بازیکنان مصدوم ، بازی قابل قبولی در 90 دقیقه ارایه داد.

حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال این فرصت را برای بانوان طرفدار فوتبال فراهم ساخته تا از نزدیک بازی فوتبال را در ورزشگاه تماشا کنند و تجربه حضور روی سکوهای ورزشگاه را کسب نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز