مینو خالقی:

والا مقامی که برای سرزمینش از هیچ هزینه ای فرو گذار نکرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۵:۱۷
کد خبر: ۵۰۴۰۴۷
والا مقامی که برای سرزمینش از هیچ هزینه ای فرو گذار نکرد
منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم گفت: آیت الله هاشمی الگوی تمام عیار تدبیر، سیاست ورزی، تیزهوشی و ذکاوت، اعتدال، دیپلماسی، عشق به میهن، سازندگی و البته صبر و استقامت و #رواداری برای یکایک ما فرزندان این کشور بودند.

هو الحق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما...

از آن خدائیم و بازگشت همه ما به سوی اوست

 تاریخ انقلاب، برای ما به عنوان نسل سوم انقلاب، میان اطلاعات موجود در صفحات کتاب ها و روایات عکسها و فیلمهای تاریخ معاصر، قابل دسترسی است. اما چه بسا اتفاقات بزرگ و سرنوشت ساز تاریخ این کشور که تنها می توان از بیانات و خاطرات بزرگان این سرزمین به دست آورد.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگ مردی نیک پندار و سیاستمداری خوب گفتار بودند که قلبشان گنجینه ی بی نظیر خاطرات و وقایع انقلاب اسلامی ایران بود و به عنوان یکی از معمارین انقلاب و یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، هزاران کلام گفته و ناگفته در قلبی نهفته داشتند که امروز از تپش ایستاد و ایران را در غمی سنگین فرو برد.

ایشان الگوی تمام عیار تدبیر، سیاست ورزی، تیزهوشی و ذکاوت، اعتدال، دیپلماسی، عشق به میهن، سازندگی و البته صبر و استقامت و #رواداری برای یکایک ما فرزندان این کشور بودند.

چند روز گذشته چه پاکدلانه در حال خواندن سرگذشت امیرکبیر ایران از جفای روزگار در حق امیر، اشک بر چشمانشان جاری گشت و کنون در شب شهادت او، ایران به سوگ مرد والا مقامی می نشیند که برای سرزمینش از هیچ هزینه ای فرو گذار نکرد.

مسلما لطف بی اندازه ی الهی است که طی زندگانی در خدمت مردم باشی و پس از مرگ در قلب آنان جاودان شوی.

فقدان ناگهانی ایشان دردیست جانسوز بر پیکره ایران اسلامی که تا سالیان متمادی از یاد نخواهد رفت.

درگذشت آن مبارز نستوه و #آزاد_اندیش را خدمت ملت قدرشناس ایران، خانواده معزز آن بزرگوار و تمام عاشقان سرزمینمان ایران، تسلیت عرض می کنم.

روح بلند ایشان قرین رحمت واسعه الهی و همنشین با اولیاء پروردگار رحمان باد.

  مینوخالقی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز