تنوع و کیفیت بالا پارامترهای مهم در فضای رقابتی

ورود نسل جدید محصولات نگهداری خودرو به بازار ایران بعد از برجام

۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۵:۳۰
کد خبر: ۵۰۵۳۶۳
ورود نسل جدید محصولات نگهداری خودرو به بازار ایران بعد از برجام
همزمان با اجرای برجام و کاهش تحریم‌ها در فعالیت مجتمع‌های صنعتی، تنوع و کیفیت بالا از جمله پارامترهای مهمی است که صنایع در فضای رقابتی به آن نیاز دارند. این تنوع و کیفیت باید به صورت سبدهای کاملی عرضه شود تا مشتریان اعتماد بیشتری به کالای عرضه شده پیدا کنند.

یکی از شرکت‌های پیشرو در عرضه محصولات با کیفیت در این زمینه، شرکت موتوسل است که توانسته درصد بسیار زیادی از بازار محصولات نگهداری خودرو از جمله روغن موتور را برای خود جذب کند. این برند با تاکید بر رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید ملی، توسعه سبد محصولات خود را به عنوان یک راهبردهای استراتژیک در نظر گرفته و در آستانه سال 1396 تلاش دارد از محصولات جدیدی در این حوزه رونمایی کند.

مدیرعامل شرکت موتوسل با اشاره به اینکه به زودی و با رونمایی از سبد جدید محصولات این شرکت، نسل جدیدی از محصولات نگهداری خودرو به بازار راه پیدا خواهد کرد، گفت: شرکت موتوسل در راستای توجه به تولید ملی و تلاش برای تامین کالاهای با کیفیت برای مصرف داخلی، اقدام به تولید محصولات جدیدی با تکنولوژی روز کرده که روز 25 دی‌ماه در جزیره کیش از آنها رونمایی خواهد کرد.

مهندس رضا روغنی با اشاره به اینکه در تولید این محصولات، توجه به اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار گرفته است، افزود: آنچه در راستای تولید این محصولات مورد توجه قرار گرفت، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تولید محصولات بومی با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت است که بر این اساس، مردم با اعتماد بیشتری به برندهای داخلی توجه کنند.

او با تاکید بر اینکه با رونمایی از محصولات جدید، تحولی جدید در عرصه محصولات مصرفی مرتبط با خودرو ایجاد می‌شود، ادامه داد: امروز بیش از 10 سال از ورود محصولاتی چون روغن موتور موتوسل به بازار ایران می‌گذرد و این شرکت همواره بر تولید محصولات با کیفیت بالا تاکید داشته و امروزه با تکمیل چرخه تولید، مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

وی درباره اهداف و فعالیت‌های موتوسل افزود: این شرکت با تولید و بسته‌بندی روغن‌های موتور خودروهای دیزلی و سواری فعالیت‌های خود را آغاز کرد و امروزه خود را به مجموعه‌ای پیشرو در عرضه محصولاتی کیفی، متناسب با استانداردهای جهانی ارائه شده از سوی کمپانی‌های بزرگ خودروسازی جهان تبدیل کرده که استاندارهای آسیای، آمریکایی و اروپایی دریافت شده دلیل این مدعا به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز