روبه پیشرفت هستیم

پنج تا شش امتیاز از برنامه خودمان عقب هستیم

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۰۴۴۰
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت:ما در نیمه اول بد بودیم و می‌توانستیم دو یا سه گل دریافت کنیم، اما شانس با ما یار بود و گلی دریافت نکردیم.

به گزارش برنا از اصفهان،عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما شاهد یک بازی سنگین و پر استرس بودیم. در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی گل زدیم و می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم، ولی در کل یک امتیاز در خانه حریف خوب است.

وی بااشاره به تیم حریف افزود: تیم استقلال نیز بسیار خوب و شاداب بود و می‌توانست برنده این دیدار شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: من هیچ وقت در مورد داوری حرف نزدم و اعتقاد دارم داوران ما جوان هستند و نیاز به زمان دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر در دیدار آینده‌مان در خانه پیروز شویم، نتیجه این دیدار را جبران کرده‌ایم. بیرون از خانه امتیاز گرفتن رضایت‌بخش است، اما باید در خانه سه امتیاز را بگیریم. من فکر می‌کنم پنج تا شش امتیاز از برنامه خودمان عقب هستیم و اگر در یک دیدار بیرون از خانه پیروز شویم، این عقب‌افتادگی جبران خواهد شد.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم او برای تساوی به زمین آمده بود، تصریح کرد: صددرصد ما برای پیروزی به زمین آمده‌ بودیم، اما بازیکنان استرس داشتند و این در ساق پای آنها معلوم بود. باز هم می‌گویم ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم، اما استقلال در زمین خودش بازی می‌کرد و نیاز به برد داشت. ما در کل از نتیجه تساوی راضی هستیم. تیم استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد ولی موقعیت‌های دو تیم مساوی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با اشاره به این که به نظر او مساوی در این دیدار عادلانه بوده است، خاطر نشان کرد: کاری که از من در سپاهان خواستند این بود که مثل استقلال خوزستان تیمی بسازم که جوهره‌اش را بازیکنان با استعداد تشکیل دهد. همه در این تیم حتی کارگران کارخانه فولاد مبارکه از نتایج ما راضی هستند، اما بعضی‌ها که دوست ندارند نتایج خوب سپاهان را ببینند حاشیه‌های زیادی برای تیم ایجاد می‌کنند. اگر تیم ما بالای جدول بود و کم کم به رتبه‌های پایین سقوط می‌کرد در آن صورت ما در حال نزول بودیم، اما اکنون ما رو به پیشرفت هستیم و مطمئناً در انتهای فصل در بالای جدول حضور خواهیم داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز