رئیس خبرگزاری رسمی مالزی با استاندار اصفهان دیدار کرد

استفاده ازطراحان معماری سنتی و اسلامی اصفهان برای مرمت آثار تاریخی مالزی

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۳:۵۲
کد خبر: ۵۲۱۶۲۳
استفاده ازطراحان معماری سنتی و اسلامی اصفهان برای مرمت آثار تاریخی مالزی
رئیس خبرگزاری رسمی مالزی در دیدار با استاندار اصهفان اظهارداشت: یکی از آرزوهای من سفر به اصفهان بود که خوشبختانه امروز محقق شد.

به گزارش برنا از اصفهان،استاندار اصفهان خطاب به رئیس خبرگزاری مالزی گفت: سفر شما به اصفهان مغتنم است چرا که برخلاف آنچه رسانه های غربی در خصوص ایران مطرح می کنند شما می توانید در این سفر با فرهنگ ایران و منش مردم این کشور بیشتر آشنا شوید.

وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در کشور دارد، گفت: قرارداد و تفاهم خبرگزاری مالزی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در دوستی و انتقال فرهنگ دو کشور بسیار موثر است.

استاندار اصفهان در پایان با اعلام آمادگی برای افزایش تبادلات فرهنگی و برگزاری هفته های فرهنگی، اظهارداشت: اصفهان آمادگی دارد که تجارب خود در میراث فرهنگی را در اختیار کشور مالزی قرار دهد و در این زمینه مشارکت داشته باشد و همچنین می توانیم در بخش گردشگری همکاری های خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

رئیس خبرگزاری رسمی مالزی نیز در این دیدار اظهارداشت: یکی از آرزوهای من سفر به اصفهان بود که خوشبختانه امروز محقق شد.

ازمان اوجانگ خطاب به استاندار اصفهان اظهارداشت: شما مدیریت یکی از زیباترین شهرهای دنیا را بر عهده دارید و ما تلاش خواهیم کرد که این شهر زیبا را به مردم مالزی معرفی کنیم.

رئیس خبرگزاری رسمی مالزی (برناما) با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ هزار ایرانی در مالزی زندگی می کنند، گفت: امیدواریم که امضای این تفاهم نامه باعث ارتباط خبری بیشتری توسط دو طرف شود.

وی با بیان اینکه با ایجاد شبکه های مجازی مرزهای خبری قدیم برداشته شده است، اضافه کرد: باید استانداردهای روزنامه نگاری افزایش یابد.

رئیس خبرگزاری رسمی مالزی (برناما)با اشاره به خواهرخواندگی اصفهان و کوآلالامپور اظهارداشت: در نظر داریم که از طراحان معماری سنتی و اسلامی اصفهان در معماری و همچنین نیروی متخصص برای مرمت آثار تاریخی خود استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز