دیدار سنتی

داربی سوم پرسپولیس بازی با سپاهان است

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۱:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۸۳۰
داربی سوم پرسپولیس بازی با سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بعد از دربی سریع به شرایط بازی برگشتیم و با برد برابر سپاهان به شرایط ایده‌آلمان باز می‌گردیم.

به‌ گزارش ‌برنا از اصفهان،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان، اظهار کرد: ما داربی سوم را پیش‌رو داریم. این بازی به اندازه داربی پایتخت مهم است. علی‌رغم این که هم سپاهان و هم ما با باخت وارد داربی می‌شویم، اما هر دو به دنبال ترمیم شکستمان هستیم. باخت مقابل استقلال دومین شکست فصل ما بود و خیلی برای ما سخت بود چون بازی با استقلال بازی مهمی بود و ناراحت و غمگین هستیم.

او ادامه‌ داد:  همه بازیکنان سالم و سلامت و آماده هستند به جز کمال کامیابی‌نیا. شکست در دیدار قبلی باعث این نمی‌شود که حضور قدرتمندی جلوی سپاهان نداشته باشیم. البته سپاهان بازیکنان جدید و خوبی مانند جپارف و حسن‌زاده دارد و خط حمله قوی در اختیار دارد، اما به‌ هر حال می‌دانیم که بازی سختی پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که رقابت سنتی بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد، گفت‌:  انتظار دارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند. یک بار دیگر تشکر می‌کنم به خاطر حمایت‌هایی که از تیم نشان دادند.

برانکو افزود: انصاری امروز تمرین می‌کند و انتظار داریم برای بازی فردا آماده باشد. همچنین در خصوص سید جلال اعتراضی کرده‌ایم و منتظریم ببینم چه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز