آینده سازان یک قدم تا قهرمانی

در ورزشگاه فولادشهر جشن قهرمانی می گیریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۲۷۳۹۸
در ورزشگاه فولادشهر جشن قهرمانی می گیریم
مدیرعامل باشگاه آینده سازان گفت:قبل از بازی با تیم خیبر خرم آباد، رایزنی و مکاتباتی با هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه ذوب آهن جهت برگزاری مسابقه مقابل شهرداری بم در ورزشگاه فولادشهر انجام دادیم که با آن موافقت شد.

به گزارش برنا از اصفهان،سعید موحدی با بیان این مطلب افزود: هیات فوتبال استان اصفهان و آقای هراتیان رئیس هیات وآقای آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همکاری همه جانبه با باشگاه آینده سازان داشتند و شرایط و امکان انجام بازی تیم ما مقابل شهرداری بم در ورزشگاه فولادشهر را فراهم ساختند که از آنها تشکر می کنم.

وی با شاره به اختلاف دو امتیازی آینده سازان با تیم دوم جدول و انجام یک بازی کمتر اظهار داشت: به نوعی خیال ما را از قهرمانی راحت کرده است . با برد در برابر شهرداری بم قهرمان می شویم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم این دیدار را در ورزشگاهی برگزار کنیم که امکانات مناسبی برای پوشش خبری و حمل و نقل راحت به ورزشگاه را داشته باشد. از سوی دیگر بانوان گرامی می توانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند. این اتفاق سبب جهشی در فوتبال بانوان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد خاطرنشان کرد: تیم شهرداری بم نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کرده و خیلی خیلی خوب بازی می کند. ما نیز درصدد هستیم با یک بازی منطقی و زیبا ،فوتبال حذابی را به نمایش بگذاریم و انشالله هر تیمی که شایسته است ، برنده این دیدار باشد.

موحدی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می کنیم پیروز میدان باشیم و در فولادشهر به عنوان قهرمانی دست یابیم.

وی تصریح کرد: از هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه ذوب آهن برای فراهم کردن امکانات سخت افزاری و ورزشگاه فولادشهر و نیز شرکت موتوسل جهت حمایت مالی از تیم آینده سازان تشکر کنم. شرکت موتوسل نیز مترصد رفع مسائل مالی پیش از دیدار با بم است تا بازیکنان باشرایط بهتری پا به مسابقه بگذارند.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان اضافه کرد: درحال مکاتبه باشرکت موتوسل و هیات فوتبال جهت استقرار سرویس ایاب و ذهاب برای بانوان علاقمند به تماشای مسابقه آینده سازان و شهرداری بم هستیم تا از دو محور در شهر اصفهان و نجف آباد هواداران را به ورزشگاه فولادشهر منتقل کنند.

موحدی یادآور شد:باید به هیات فوتبال استان و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای حمایت وخدمت خوب به تیم آینده سازان و تیم های درجه یک ایران مانند تیم ملی دستمریزاد گفت که بدون هیچ چشم داشتی ورزشگاه فولادشهر را دراختیار ما قرار داند.

وی در پایان به وضعیت تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد اشاره کرد و گفت: برای بازی روز جمعه 13 اسفندماه مقابل شهرداری بم چندین مصدوم داریم که در تلاشیم آنها را به  این بازی برسانیم.با این حال بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم که جای نگرانی برای ما باقی نمی گذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز