در بازی با الاهلی عربستان عملاً تیم میهمان بودیم

حریف با وجود ۱۰ نفره شدن تیم زهرداری بود

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۷:۴۰
کد خبر: ۵۲۸۵۵۱
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:در بازی با العین خارج از خانه بازی کردیم و در بازی با الاهلی هم با توجه به اینکه مجبور بودیم خارج از خانه بازی کنیم.

به گزارش برنا از اصفهان،مجتبی حسینی پس از شکست 2 بر یک مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:می‌دانستیم با تیم قدرتمندی بازی داریم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم الاهلی خط حمله فوق‌العاده خوبی دارد و یک مهاجم خوب و تمام کننده در نوک حمله به خدمت گرفته است.

وی ادامه داد: در نیمه اول هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند و در نهایت بعد از گل خوردن بازی را مساوی کردیم و قصد داشتیم بازی را در نیمه دوم مدیریت کنیم. موقعیت‌های خوبی برای گلزنی خلق کردیم.

حسینی با اشاره به اخراج بازیکن الاهلی گفت: حریف با وجود 10 نفره شدن تیم زهرداری بود زیرا مهره‌های خوبی در اختیار داشت و همه بازیکنانش با دوندگی بیشتر تلاش کردند جای خالی یک بازیکن را پر کنند. در نهایت هم روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی با العین خارج از خانه بازی کردیم و در بازی با الاهلی هم با توجه به اینکه مجبور بودیم خارج از خانه بازی کنیم هواداران الاهلی در ورزشگاه حضور پرشوری داشتند عملاً ما میهمان بودیم و در واقع در هر دو مسابقه خارج از خانه بازی کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز