کارنامه موفق ذوب آهن مقابل نماینده ازبکستان

بنیادکار می توانند به تیم های حریف ضربه بزند

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۱:۱۷
کد خبر: ۵۳۳۶۶۰
بنیادکار می توانند به تیم های حریف ضربه بزند
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:همواره ذوب آهن مقابل بنیادکار بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. فردا نیز سعی می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش برنا از اصفهان،مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بازی فردا یک بازی بسیار سخت است. هر 2 تیم در بازی های قبلی خود امتیازات زیادی را برابر تیم های خوب آسیا از دست داده اند. فردا هر 2 تیم برای جبران بازی های گذشته به زمین می روند و تمام وجودشان را در زمین می گذارند.

وی افزود: 2 تیم تمام تلاش خود را می کنند تا  بیشترین امتیازات را از این بازی کسب کنند. ذوب آهن هم بالاخره از این قاعده مستثنی نیست و همواره ذوب آهن مقابل بنیادکار بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. فردا نیز سعی می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در این بازی ما قاسم حدادی فر و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال بازیکنان دیگر در اختیار ما هستند و ریکاوری خوبی هم داشته اند. سعی می کنیم علی رغم فشارها بازیکنان را به این بازی برسانیم. بازی های اخیر واقعا برای ما سنگین بوده است.

حسینی در خصوص بنیادکار خاطرنشان کرد: بنیادکار تیم بسیار خوبی است و همواره در فوتبال ازبکستان مشهور بوده است. 3  مهاجم این تیم همه بازیکنان خوب، باهوش و فرصت طلبی هستند که می توانند به تیم های حریف ضربه بزنند.

وی در پایان افزود: شرایط ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا به گونه ای شده که ما بازی اول را در امارات بودیم، بازی دوم در عمان حضور داشتیم و الان هم در ازبکستان بازی داریم. با این وجود چاره ای نداریم و باید باز هم به عنوان میهمان بازی کنیم. وظیفه ما در مستطیل سبز است که بتوانیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز