استان اصفهان در میان استان های کشور سرآمد است

توسعه مراکز تحقیقات معلمان و پژوهش سراهادر آموزش و پرورش اصفهان

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶:۲۵
کد خبر: ۵۳۵۱۶۸
توسعه مراکز تحقیقات معلمان و پژوهش سراهادر آموزش و پرورش اصفهان
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: قطب بزرگ صنعتی و خدماتی بودن و وجود مردمی متدین و ولایت مدار استان باعث شده است که استان اصفهان در کشور سرآمد باشد و بدون شک جامعه تعلیم و تربیت از این مباحث به دور نیست.

به گزارش برنا از اصفهان، محمد حسن قائدیها در جشن ستارگان با هدف تقدیر از دانش آموزان ممتاز دوره متوسطه استان اصفهان اظهار کرد: شما دانش آموزان افتخار آفرینان این ملت هستید و آموزش و پرورش در تلاش خود به دنبال کارکرد درونی و بیرونی است که باید هر دو کارکرد را در مسیر خود رصد کند.

وی افزود: افتخار داریم که در بین شما کارهای خوب و جدیدی به بار نشسته و امروز از آنها تجلیل می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: کارکرد درونی آموزش و پرورش مانند بالا بردن آمار جذب دانش آموز،بالا بردن آمار پذیرش در کنکور و درصد قبولی ها، افتخارات در مسابقات و بخش های مختلف هستند که برگزاری این جشنواره یک نگاه بیرونی به کارکرد بیرونی آموزش و پرورش است.

محمد حسن قائدیها خاطرنشان کرد: امروز افتخار جامعه اسلامی این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان بالاترین مقام کشور به خوبی از فعالیت های علمی در کشور حمایت می کند.

وی تصریح کرد: کارکردهای بیرونی این فعالیت ها از دیدگاه صاحب منصبان تعلیم و تربیت، ورود  به مهارت های اجتماعی، آشنایی با مهارت های اجتماعی، ورود به مباحث آموزش کار جمعی، توسعه خلاقیت، ارتقای نشاط و امید، افزایش ایده ها و خلاقیت ها، کارآفرینی و افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است که باید به این سمت و سو حرکت کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: قطب بزرگ صنعتی و خدماتی بودن و وجود مردمی متدین و ولایت مدار استان باعث شده است که استان اصفهان در کشور سرآمد باشد و بدون شک جامعه تعلیم و تربیت از این مباحث به دور نیست.

محمد حسن قائدیها بیان کرد: افتخار داریم که در آموزش و پرورش استان، توسعه مراکز تحقیقات معلمان و پژوهش سراها، توسعه سازه های آمپولی، جشنواره های خوارزمی، بازارچه های کارآفرینی هنرجویان و ... از جمله کارهای بزرگی است که صورت گرفته است.

وی گفت: امروز با دلیل وجود توانمندی بالا در معلمان، می توان امیدوار بود که دانش آموزان به نقطه های بزگ تعالی رهنمود شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز