سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان

زنگ تفریح نیستیم

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۲۸۰۸
زنگ تفریح نیستیم
سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان گفت: ما به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم های گروه نیستیم و ما 3 سال پیش دست به جوان گرایی زده ایم.

به گزارش برنا از اصفهان،سرگی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ایران اظهار کرد: در ابتدا از باشگاه میزبان تشکر می کنم که استقبال خوبی از ما داشتند، همیشه در اصفهان از ما به خوبی استقبال شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و 2 تیم بازی خوبی را از خود ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تا کنون امتیازی کسب نکردید و برای صعود باید در دیدار فردا پیروز باشید، برنامه شما برای این بازی چیست، افزود: ما به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم های گروه نیستیم و ما 3 سال پیش دست به جوان گرایی زده ایم به همین دلیل اهداف ما برای سال های آینده است و در حال حاضر بر روی لیگ داخلی تمرکز داریم.، تیم ما تنها 5 بازیکن با تجربه دارد و دیگر بازیکنان همه کمتر از 25 سال سن دارند.

سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان خاطرنشان کرد: اینکه برای دیدار فردا چه برنامه ای دارد در روز بازی مشخص می شود پس هواداران باید تا روز بازی منتظر بمانند.

وی درباره اینکه تیمش در دیدار فردا محروم و یا مصدوم دارد، تصریح کرد: در دیدار فردا با 2 دروزاه بان و 14 بازیکن به این دیدار آمدیم، تیم ما 2 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم و در دیدار فردا بازیکنان حوان تر شانس نشان دادن خودشان را دارند.

لوشان در پاسخ به این سوال که ذوب آهن در هفته های اخیر تنها پیروزی خود را مقابل این تیم به دست آورده و چه برنامه ای برای مهار مهاجم های زهر دار این تیم دارد، بیان کرد: همانطور که می دانید فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی توانم درباره نتیجه دیدار صحبت کنم، دیدار گذشته مناسب و مطلوب نبود اما در بازی فردا با روحیه برای پیروزی تلاش می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز