ضرورت بحث استعداد یابی در

گلف می تواند در جذب توریست برای اصفهان بیشترین سهم را داشته باشد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۵۹۸
گلف می تواند در جذب توریست برای اصفهان بیشترین سهم را داشته باشد
رییس هیات گلف استان اصفهان در دیدار با مسولین کمیته ها و هیات های شهرستانها بر استفاده ی بهینه از تمام ظرفیت های موجود برای پیشرفت گلف در استان تاکید کرد.

به گزارش برنا اصفهان، نخستین جلسه هم اندیشی و دیدار نوروزی رییس هیات گلف استان با روسای کمیته ها،هیات های شهرستان ها، مدیران باشگاه ها، پیشکسوتان ،ورزشکاران و مربیان این رشته همزمان با شب میلاد حضرت علی (ع) در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

فرهاد رحیمی ضمن تاکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در  استان برای توسعه کمی و کیفی این رشته خاطر نشان کرد: علاوه بر نیروی انسانی کارامد و علاقه مند ،زیر ساخت های نسبتا خوبی در گلف اصفهان وجود دارد و لازم است با تعامل خوب با صاحبان صنایع و سرمایه ،بتوانیم بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در گلف به عنوان یکی از رشته هایی که می تواند در جذب توریست بیشترین سهم را داشته باشد، ترغیب کنیم.

وی نگهداری و توسعه زیر ساخت ها را یکی از راهکارهای گسترش این رشته در سطح استان عنوان کرد و افزود: در برخی زیر مجموعه ها از جمله مینی گلف رایزنی هایی با شهرداری برای توسعه فضای مناسب این رشته انجام شده و با پیگیری های سرپرست کمیته مینی گلف امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی زمین های مینی گلف برای استفاده عموم علاقه مندان به این رشته در پارک ها و فضای سبز شهر اصفهان  و پس از ان سایر شهرستان ها باشیم.  

رییس هیات گلف استان به ضرورت بحث استعداد یابی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه چندی پیش در زمینه استعدادیابی و آموزش اقدامات زیر بنایی و علمی انجام شده که حتما ادامه خواهد داشت تا بتوانیم ضمن حفظ بازیکنان فعلی ،نسبت به پرورش استعداد ها و تربیت تیم های پایه برای توسعه بخش قهرمانی گام برداریم.

رحیمی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی برای توسعه فضاهای ورزشی از سوی مجمع خیرین ورزش یار در اصفهان صورت گرفته تصریح کرد: تلاش می کنیم با حمایت خیرین ، گلف استان نیز از لحاظ توسعه زیر ساختی بتواند از کمک های  خیرین ورزشیار بهره ببرد.

وی در خصوص فضای سبز زمین های گلف نقش جهان و مجموعه کوثرخاطرنشان کرد: نخستین اقدام در این دو زمین بهینه سازی فضای سبز خواهد بود که بر همین اساس با شهرداری مکاتباتی انجام شده تا تعدادی نهال در این دو زمین کاشته شود .

رییس هیات گلف استان در این جلسه بر افزایش همکاری و هم افزایی با آموزش و پرورش، شهرداری و دانشگاه ها به منظور شناخت گلفر های مستعد، توسعه فضاهای ورزشی و تربیت مربیان گلف از بین دانشجویان تربیت بدنی تاکید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز