هدف کسب عنوان چهارمی در لیگ

می‌خواهم از این برد لذت ببرم

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۸:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۱۷۰
می‌خواهم از این برد لذت ببرم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از برد 2 بر یک تیمش مقابل پیکان بیان کرد: بعد از هفته‌ها عدم نتیجه‌گیری و بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشتیم، بالاخره توانستیم ببریم تا بازیکنان مزد زحماتشان را بگیرند.

به گزارش برنا از اصفهان، سید مجتبی حسینی ادامه داد: ما از همان ابتدا حاکم بر زمین بودیم و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم، البته باید بگویم موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، اما خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص ماندن یا نماندش در این تیم تصریح کرد: من در حال حاضر تمام تمرکزم را بر روی سه بازی باقیمانده در لیگ و دیدارهایمان در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ام.

وی ادامه داد: در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کردم و فعلاً می‌خواهم از این برد لذت ببرم و بازهم می‌گویم که من تمام تمرکزم را برای کسب مقام چهارمی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارم و این را هم می‌گویم که صد درصد از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه اگر در ذوب‌آهن ماندنی باشد از همین بازیکنان استفاده خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: این بازیکنان با کیفیت هستند و برای این تیم زحمات زیادی را کشیده‌اند و فقط امیدوارم در هر کجا که هستند در فوتبال پیشرفت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز