رضایت مسافران نوروزی از پلیس اصفهان

برخورد با کانون های جرم در سال ۹۶

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۷:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۴۲۴
برخورد با کانون های جرم در سال ۹۶
فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه از ارائه نمره بالای مسافران نوروزی به عملکرد ماموران پلیس در نظر سنجی های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی در اولین نشست خبری سال 96 که در سالن معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد گفت: به لطف خدا، تلاش ماموران پلیس استان و توجه مردم به رعایت قوانین و مقررات و اصول ایمنی باعث شد یکی از امن ترین ایام نوروز در سال جاری رقم بخورد.

وی از کاهش 28 درصدی مجموع تصادفات فوتی شهری و برون شهری در ایام نوروز خبر داد و گفت: مسافران نوروزی در نظر سنجی های صورت گرفته نمره بالایی را به عملکرد ماموران پلیس استان دادند که این نشان دهنده رضایتمندی بالای آنان از مجموعه خدمات ارائه شده به آنان در ایام نوروز است.

فرمانده انتظامی استان  به برنامه های این فرماندهی در سال 96 اشاره کرد و از توسعه آموزشهای همگانی با هدف افزایش آگاهی مردم از آسیب ها، تهدیدات و جرایم و نحوه برخورد و مقابله آنان به عنوان مهمترین برنامه در راستای استقرار امنیت عنوان کرد.

اجرای طرح هر پنج روز یک عملیات

فرمانده انتظامی استان یکی از برنامه های این فرماندهی در سال 96 را انجام هرپنج روز یک عملیات در کانون های جرم عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته محلاتی که به کانون های جرم توسط توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده بودند، شناسایی و عملیات خوبی در این مکان ها صورت گرفت و  قصد داریم تا تعداد عملیات در این کانون ها را افزایش دهیم .

این مقام انتظامی ایجاد تحول در تکریم مردم و تاکید بر حقوق شهروندی در یگان های انتظامی، آموزش کارکنان، ارتقای معیشت کارکنان در تمامی سطوح، سرعت دادن به پرونده های قضائی ، برخورد با جرایم درون محلات، بهبود ارائه خدمات انتظامی به مردم، توجه به ارتقای معلومات کارکنان، برخورد با کانون های توزیع مواد مخدر در محلات و جمع آوری معتادان ولگرد را از دیگر برنامه های این فرماندهی عنوان کرد.

وی برخورد با تخلف موتورسوران را در دستور کار ویژه پلیس راهور استان عنوان کرد و گفت: برخورد با موتورسوارانی که به حریم پیاده روها وارد می شوند، به خطوط عابر پیاده توجه نمی کنند در مکان های توقف ممنوع پارک کرده، صدای ناهنجار تولید می کنند و از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند برابر قانون انجام می شود. البته به موازات این برخوردها برنامه های فرهنگی و آموزشی نیز در دستور کار این پلیس قرار دارد.

ساماندهی صنوف و توسعه پلیس فتا در سطح شهرستان هایی که در معرض جرایم سایبری هستند نیز از دیگر برنامه هایی بود که سردار آقاخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد.

فرمانده انتظامی به راه اندازی گشت ویژه پلیس پارک از اول اردیبهشت ماه خبر داد و بیان داشت: این گشت های دوچرخه سوار در پارک ها به گشت زنی پرداخته و با هرگونه جرم و تخلفی، برخورد می کنند و از ورود موتورسیکلت به این مکان ها نیز جلوگیری به عمل می آید.

سردار آقاخانی تقویت فرماندهی انتظامی استان اصفهان را از نظر توسعه رده ها، لجستیک و تامین منابع و امکانات، مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال جاری دو کلانتری توسعه یافته ، برخی از ساختمان های نیروی انتظامی استان ترمیم و در ادامه طرح مکنا کلانتری ها از نظر فیزیکی و محتوایی متحول شده و در مجموع پلیس استان از نظر تجهیزات و امکانات در سال جاری یک جهش 56 درصدی خواهد داشت.

وی از استمرار پنج ماموریت اصلی نیروی انتظامی در سال جدید خبر داد و گفت: مقابله با سرقت به ویژه سرقت های خرد، مقابله با کالای قاچاق و ارز، مقابله با توزیع و قاچاق مواد مخدر، کاهش تصادفات به ویژه کاهش تصادفات فوتی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی همچنان در اولویت برنامه های این فرماندهی قرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تقدیر و تشکر از تعامل رسانه ها با پلیس و اطلاع رسانی خوب و به موقع ماموریت های نیروی انتظامی گفت: بنا داریم تا هر ماه از سه رسانه در سال جدید بازدید داشته باشیم که تقویم وبرنامه این بازدید ها نیز توسط معاونت اجتماعی پلیس استان تهیه شده و امیدواریم بتوانیم قدردان رسانه ها باشیم چرا که هرچقدر اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی به مردم بیشتر شود کار نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه بهتر و موفق تر انجام می شود.//

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز