تاخیر در روند تکمیل مترو جایز نیست

رصد روزانه پیشرفت ساخت ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۷۸۴
رصد روزانه پیشرفت ساخت ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان
مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: پیشرفت ساخت ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان روزانه رصد می‌شود و تلاش اصلی سازمان قطارشهری بر تکمیل بخش‌های باقیمانده از خط یک معطوف شده است.

به گزارش برنا از اصفهان  مهندس محمدجواد شعرباف در جلسه مدیران پروژه سازمان قطارشهری اصفهان و حومه با اشاره به اهمیت تکمیل بخش‌های باقیمانده از فاز سوم خط یک قطارشهری اصفهان که از ایستگاه تختی تا میدان آزادی تعریف شده، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر حمل و نقل ریلی شهری یکی از خواسته‌های اساسی مردم شهر اصفهان به شمار می‌رود، مدیریت شهری دغدغه قابل توجهی در زمینه تکمیل آن دارد. هم‌اکنون عزم جدی برای تکمیل ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی وجود دارد و تلاش اصلی ما بر این موضوع معطوف شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت مترو به عنوان یک حمل و نقل پاک، ایمن و مقرون به صرفه، در کشورهای مختلف و جای جای ایران مورد توجه قرار گرفته، افزود: تلاش اصلی ما این است که خواسته مهم مردم اصفهان مبنی بر تکمیل بخش‌های باقیمانده از خط یک متروی اصفهان را محقق کنیم.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه فعالیت اجرایی 5 ایستگاه امام حسین(ع)، انقلاب، سی و سه پل، شریعتی و آزادی در حال حاضر به صورت هفتگی و روزانه رصد می‌شود، بیان کرد: همه مدیران پروژه و بدنه سازمان باید نظارت ویژه بر نحوه اجرای کار داشته باشند.

وی با اشاره به خواسته مردم شهر اصفهان برای تکمیل فاز سوم خط یک اصفهان افزود: تکلیف اصلی سازمان قطارشهری تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده بوده و مطمئن هستم که بدنه سازمان با همدلی بیشتر این موضوع را محقق می‌کنند.

شعرباف با بیان اینکه تمام بخش‌های مدیریتی سازمان در کنار بخش‌های فنی و مالی، همراه این موضوع هستند، افزود: زمان‌بندی تکمیل ایستگاه‌ها به صورت مدون تهیه شده و تأخیری در این زمینه جایز نیست.

گفتنی است، با بهره‌برداری بخشی از خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون 11 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت 7 صبح تا 15 هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.

فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته، از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا، به ایستگاه تختی می‌رسد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز