یکی از کیفی ترین نمایشگاه های این حوزه

نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۶۲۷۴
نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان
مخاطبان صنعت دام و طیور، گذری و موقتی نیستند، بنابراین با بررسی و برنامه ریزی به بازدید از نمایشگاه می پردازند و به همین دلیل، نمایشگاه فضایی بسیار مناسب برای یافتن این دسته از مخاطبان است.

به گزارش برنا از اصفهان، مدیرعامل شرکت کاوش هوشمند کارا که سابقه چندین دوره حضور در نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان را دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار شرکت، تمامی نمایشگاه های استانی این حوزه را شرکت می کردیم اما پس از چند دوره به این نتیجه رسیدیم که حضور در نمایشگاه دام تهران و اصفهان، برای رسیدن به اهداف ما کفایت می کند و به همین دلیل تنها در این دو نمایشگاه که کیفی ترین نمایشگاه های کشور هستند، حضور می یابیم.

 مهندس بهزاد نعمتیان، با بیان این که شرکت کاوش هوشمند کارا دارای یک ثبت اختراع ملی است و سه اختراع را نیز در مرحله ثبت دارد، اظهار داشت: این سومین سال حضور ما در نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان است و امیدواریم این نمایشگاه مانند هر سال برای ما نتیجه بخش باشد.

وی در خصوص اختراع ثبت شده این شرکت گفت: این اختراع در زمینه صنعت مرغداری و کنترل هوشمندانه سیستم تهویه سالن ها است. به این صورت که سنسورهایی بر روی دریچه های ورودی هوا نصب می شود و میزان هوای ورودی سالن را به صورت هوشمند کنترل می کند. همچنین سیستم اتوماسیون مرکزی، قابلیت کنترل یکپارچه کلیه پارامترهای داخل سالن ها را دارد.  

این فعال صنعت دام و طیور در پارک علم و فناوری استان کردستان، با اشاره به میزان رضایت بخش بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه اصفهان و همچنین سطح کیفی مشارکت کنندگان آن افزود: مخاطبان صنعت دام و طیور، گذری و موقتی نیستند، بنابراین با بررسی و برنامه ریزی به بازدید از نمایشگاه می پردازند و به همین دلیل، نمایشگاه فضایی بسیار مناسب برای یافتن این دسته از مخاطبان است.

وی تأکید کرد: متأسفانه روند نمایشگاه ها در برخی استان های کشور باعث شده اعتماد مخاطب به نمایشگاه از بین برود. به عنوان مثال به دلیل این که بررسی و ممیزی درستی بر حضور مشارکت کنندگان انجام نمی شود، سطح کیفی محصولات ارایه شده، قیمت ها و تبلیغات آن ها، درست و واقعی نیست و دیدگاه بازدیدکنندگان را نسبت به نمایشگاه تا حدود زیادی، تخریب می کند؛ چراکه مخاطبان به نمایشگاه ها اعتماد دارند اما زمانی که یک واسطه خود را به عنوان تولیدکننده معرفی کرده و از آنجا که حضوری در فضای رقابتی ندارد، محصول و کالای خود را با هر قیمتی عرضه می کند، دیدگاه مخاطب نسبت به نمایشگاه آسیب می بیند. به همین دلیل لازم است فرآیند فروش و کیفیت سنجی محصولات ارایه شده در نمایشگاه دیگر استان ها نیز به طور دقیق تر انجام شود.  

نعمتیان، تصریح کرد: همچنین لازم است تولیدکنندگان و مجموعه های مبتنی بر دانش، در راستای حمایت از تولید و اشتغال کشور، از تسهیلات و حمایت هایی برخوردار شوند و نمایشگاه، تفاوتی برای آن ها قائل گردد. چراکه گاه مشاهده می شود واسطه گران، با رنگ و لعاب زیادی در نمایشگاه ها ظاهر می شوند در حالی که تولیدکننده واقعی به دلیل شرایط اقتصادی حاکم، توان چنین حضوری ندارد و نمی تواند هزینه زیادی را صرف کند، از این رو به حاشیه می رود و کم رنگ، دیده می شود. بنابراین لازم است ساز و کارهایی در خصوص اطلاع رسانی بیشتر حضور تولیدکنندگان واقعی و حمایت های مالی از آنان، در نظر گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز