همزمان با اعیاد شعبانیه

ساختمان اداری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کاشان افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۶:۵۱
کد خبر: ۵۵۱۸۲۴
ساختمان اداری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کاشان افتتاح شد
شهردار کاشان در مراسم افتتاح ساختمان اداری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان جدید سازمان پارک ها و فضای سبز به مساحت 20 هزار متر مربع و با 800 متر مربع زیر بنا در دو طبقه در مجاورت پارک لاله احداث شده است.

به گزارش برنا از اصفهان، سید محمد ناظم رضوی افزود: از محل اعتبارات مشارکتی شهرداری و سازمان پارکها  10 میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و 16 میلیارد ریال برای ساختمان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره مدیریت نوین شهری اقدامات خوبی در حوزه فضای سبز شهری برداشته شده است، تصریح کرد: ساختمان جدید الاحداث سازمان پارکها و فضای سبز در مجاورت باغ بوتانیک(گیاه شناسی)، مرکز تولید و تکثیر گیاهان، آزمایشگاه فیتوترون مجموعه مناسب علمی و پژوهشی خواهد بود.

شهردار کاشان همچنین به بحث کیفیت افزایی فضای سبز پرداخت و ادامه داد: اجرای فاز یک انتقال پساب شهری از دشت اقبالیه نوش آباد به بلوار قطب راوندی به طول پنج کیلومتر، احداث پکیج تصفیه فاضلاب و خط انتقال پساب از شهرک خاتم الانبیاء به ضلع شرقی پارک بزرگ شهربه ظرفیت 400 متر مکعب، اجرای سیستم نوین آبیاری(قطره ای) در عرصه های جنگل کاری محدوده خزاق، راوند، بلوار امام رضا(ع)و اتوبان کاشان-قم به مساحت 200 هکتار از جمله اقداماتی است که در راستای استفاده بهینه آب برداشته شده است.

 مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: تعداد بوستان های کاشان از 42بوستان به 60 بوستان افزایش پیدا کرده است.

حمیدرضا ممیز در آیین افتتاح ساختمان اداری این سازمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساختمان جدید سازمان پارک ها و فضای سبز به مساحت 20 هزار متر مربع و با 800 متر مربع زیر بنا در دو طبقه در مجاورت پارک لاله احداث شده است.

وی تاکید کرد: از محل اعتبارات مشارکتی شهرداری و سازمان پارکها  10 میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و 16 میلیارد ریال برای ساختمان هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان با بیان اینکه طی دو سال گذشته حدود 25 میلیارد تومان اعتبار در بخش مدیریت مصرف آب هزینه شده است، تصریح کرد: برای استفاده از پساب تصفیه شده شهری از تصفیه خانه فاضلاب کاشان به داخل شهر 14 کیلومتر لوله گذاری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان انجام شده است.

ممیز ادامه داد: فضای سبز شهری کاشان 840 هکتار و کمربند سبزشهری 300 هکتار است که تا پایان سال 20 هکتار دیگر به فضای سبز شهری افزوده می شود.

وی تاکید کرد: سرانه فضای سبز در کشور 15 متر مربع است که این سرانه در کاشان 28.9متر مربع می رسد که این امر به دلیل حجم عظیمی از جنگل کاری های اطراف شهر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز