برگزاری نخستین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۶

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۱:۳۶
کد خبر: ۵۵۲۶۱۴
برگزاری نخستین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۶
نخستین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال 96 با حضور مدیر کل،معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای اداره کل روز دو شنبه 11 اردیبهشت ماه میزبانی شهرستان خوانساربرگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، نخستین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال 96 با حضور مدیر کل،معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای اداره کل روز دو شنبه 11 اردیبهشت ماه میزبانی شهرستان خوانساربرگزار شد.

در این جلسه روسای ادارات به بیان مشکلات و مسائل ورزش و جوانان در حوزه فعالیت شهرستان خود پرداختند و مسئولین ستادی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه رفع مشکلات مطرح شده بیان کردند. ضمنا مدیرکل و معاونین اداره کل نیز به مواردی کلی برای رفع مشکلات مشترک در سطح شهرستانها اشاره نمودند.

خلاصه مذاکرات مطرح شده:

*شاه علی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه گفت: تغییر کاربری املاک ورزشی می تواند منجر به تولید ارزش افزوده شود.

*زیبایی معاون فرهنگی وامورجوانان اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره فرهنگی_ورزشی ویژه هفته جوان در18 اردیبهشت برگزار خبر داد.

*سلیمی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان نیز بر عدم نصب دوربین مدار بسته در داخل سالن های تمرینی و رختکن تمامی اماکن ورزشی تاکید کرد

*میرواحدی مسئول امور مالی اداره کل ورزش و جوانان بر سرعت عمل در تحویل اسناد مالی توسط شهرستانها اشاره کرد.

*صدرایی رئیس گروه فناوری اطلاعات اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری جلسه آموزش کار با نرم افزار ثبت آمار و عملکرد شهرستان ها در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

*محمودی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان از اعلام شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان ها در آینده نزدیک خبر داد.

*رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان به کسب رتبه سوم کشور در سال 95 در رابطه با افتتاح وبهره برداری از اماکن ورزشی اشاره کرد.

*در این مراسم از غلامعلی ابراهیمی معاون سابق فرهنگی وامور جوانان اداره کل که به بازنشستگی نایل شده است،قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز