رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان:

روحانی فردی میانه رو،باتدبیر و قابل اعتماداست

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۵۲۶۴۴
روحانی فردی میانه رو،باتدبیر و قابل اعتماداست
رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: دکتر روحانی از مدیران باسابقه و توانمند بوده که فعالیت های مدیریتی شفاف ، مشخص و مورد تایید رهبر معظم انقلاب دارد.

به گزارش برنا از اصفهان، مهدی تکابی که در مراسم افتتاح ستاد ورزشکاران حامی دکتر روحانی اصفهان شرکت کرده بود افزود: تکلیف شهروندی خود دانستم تا دراین مراسم حضور پیدا کنم و در جمع ورزشکاران حاضر شوم و بگویم آقای دکتر روحانی فردی با تدبیر، میانه رو و قابل اعتماد است و باید از او حمایت کرد.

وی ادامه داد:در جامعه امروز این تهدید احساس می شود که مردم را به سوی ناامیدی و بی تفاوتی سوق می دهند تا انتخابات پیش رو با استقبال خوبی برگزار نشود. این درحالی است که در سال92 حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار حائز اهمیت بود و توانست تدبیر و امید را به ارمغان بیاورد.

تکابی خاطرنشان کرد: کشور در مسیر خوبی قرار گرفته است و می طلبد تا در همین مسیر به سمت جلو حرکت کنیم. افراط و تفریط کارساز نیست و باید بپذیریم که شرایط فعلی بعد از آن دوره 8ساله ، بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم ارتباط خوبی با بدنه حاکمیت و مردم ایجاد کرده است تاکید کرد: برجام بزرگ ترین دستاوردتاریخ جمهوری اسلامی ایران است که شاید مردم ابعاد کوچکی از آن را تفسیر کنند، اما بعد ناگفته این توافق بین المللی که جزو توافق نامه های مهم دنیا است، بازگشت شانیت ایران و ایرانی در دوران دکتر روحانی است.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: در این چهارسال حاشیه امنیت ملی در حوزه های مختلف از جمله ورزش بیشتر شده و کمتر شاهد تغییرات مکرر مدیران و مسئولان ورزشی در سطح خرد و کلان هستیم. درحالی که در هشت سال پیش از این چنین ثبات مدیریتی وجود نداشت و بعضا در یک روز شاهد چند تغییر مدیریتی از راس فدراسیون های ورزشی تا هیات های استان و شهرستان بودیم.من در این چهارسالی که خادم مردم هستم بسیار کمتر چنین برخوردهای بی تدبیر را دیده ام.

تکابی با بیان اینکه در فضای آرام و با امنیت فکری بهتر می شود کار کرد یادآورشد: بدون شک دکتر سلطانی فر یکی از قوی ترین وزرای دولت یازدهم هستند که در این فضا با تدبیر و قدرتمند در حوزه ورزش فعالیت می کنند و اثرات حضور ایشان در وزارت ورزش سال های آتی برهمگان بیشتر مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید از حقوق مدنی و شهروندی خود بهره ببریم و پای صندوق های رای حاضر شویم. رای ندادن و عدم مشارکت در انتخابات نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. لازم است از دکتر روحانی حمایت کنیم و دست به دست هم دهیم برای اعتلای نام ایران با انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی.

 

نظر شما