روی خط ورزش شهرستان سمیرم

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۲۹۷۷
روی خط ورزش شهرستان سمیرم
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم از چند رویداد ورزشی خبرداد.

به گزارش برنا از اصفهان، اداره بنیاد شهیید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی با همکاری اداره ورزش و جوانان سمیرم به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اقدام به برگزاری همایش پیاده روی نمود .

در این همایش عده ای از جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، مسئولین و پرسنل دیگر ادارات حضور داشتند و شرکت کنندگان مسیری به طول 2 کیلومتر از جلو بنیاد شهید سمیرم به مقصد گلزار شهداء را طی نمود که در پایان علاوه بر سرو صبحانه به قید قرعه جوایزی از طرف اداره ورزش و جوانان و اداره بنیاد شهید به تعداد 20 نفر از شرکت کنندگان اهداء گردید .

***برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی گرامیداشت روز جانباز و هفته سلامت

شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم با همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت روز جانباز و هفته سلامت مسابقات دارت و تیراندازی بین پرسنل شبکه بهداشت و درمان برگزار نمودند .این مسابقات با حضور بیش از 60 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در پایان نفرات ذیل مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند و به رسم یادبود جوایزی به ایشان اهداء گردید .

بخش آقایان : 1-رامین بهمن زاد 2-فرهاد شهبازی3-ابوذر عسگری

بخش بانوان : 1-خانم قربانی2-خانم شهیدانی3-خانم صابری

***گوهگشت بانوان گرامیداشت هفته سلامت و روز جانباز

به گزارش هیئت همگانی شهر ونک تیم کوهنوردی بانوان شهر ونک همزمان با روز جانباز و همچنین هفته سلامت برنامه کوهکشت در مسیر قله دالان کوه شهر ونک را با حضور 20 نفر از بانوان علاقمند برگزار نمود . کوهنوردان در طی برنامه اقدام به پاک سازی محیط و جمع آوری زباله های رها شده در طبیعت نمودند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز