امام جمعه اصفهان:

تلاش جهادگونه شهرداری اصفهان درسی برای سایر مدیران

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۳۴۲۳
تلاش جهادگونه شهرداری اصفهان درسی برای سایر مدیران
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان کارهای بسیار خوب زیاد را در زمان کوتاه انجام داده است، گفت: این موضوع نشان دهنده تلاش جهادگونه شهرداری اصفهان است و این درسی است برای کسانی که حال کار کردن ندارند.

به گزارش برنا از اصفهان، سید یوسف طباطبایی نژاد در آیین بهره برداری از سامانه اتوبوس تندرو اصفهان و خط میدان امام علی (ع) تا پایان شهدای ارغوانیه همراه با خط 22 خیابان ابوریحان کوی ولی عصر و 30 دستگاه اتوبوس تندرو که در قالب پنجاه و هفتمین هفته از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح شهرداری اصفهان صورت می گرفت، اظهار کرد: شهردار محترم اصفهان را در کارش موفق دانسته و به وی و همکارانش در مناطق مختلف شهر اصفهان تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان کارهای بسیار خوب زیاد را در زمان کوتاه انجام داد، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده تلاش جهادگونه شهرداری اصفهان است و این درسی است برای کسانی که حال کار کردن ندارند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: رکود حاکم به شهرداری ها به دلیل اینکه عمده درآمد آنها از ساخت و ساز حاصل می شود بیشتر اثر گذار است اما این موضوع در شهرداری اصفهان نتوانسته اثر خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه بسیاری آمار عملکرد خود را می دهند اما این آمار برای مردم محسوس نیست، افزود: این در حالیست که شهردار در صورتی که آمار هم ندهد عملکردش برای مردم محسوس است.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دولت اگر درصد شهرداری ها از درآمد نفتی را به آنها می داد چه کارهایی که در شهرداری اصفهان صورت نمی گرفت.

وی اضافه کرد: وقتی گردشگری وارد کشور می شود ابتدا زیبایی و ظاهر شهرها را مشاهده می کند و این ظاهر شهرها آبروی کشور است بنابراین باید دولت به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه شهرهای کشور پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: اصفهان همواره در همه زمینه ها پیشتاز بوده است و کسانی که در راس امور شهر بودند، نگذاشتند این کلانشهر از پیشتازی متوقف شود.

وی عنوان کرد: از مجموعه شهرداری تشکر می کنم که با اقدامات خود اصفهان را نصف جهان حفظ کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث مسیر اتوبوس تندرو از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) گفت: از شهردار اصفهان و مدیر منطقه تشکر می کنم که این خط را در این مسیر راه اندازی کردند، البته در این مسیر باید در جهت ارتقا فرهنگ مردم نیز گام برداشت تا از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند و با ترافیک کمتری مواجه شویم.

وی با بیان اینکه این خط به وسیله نرده محصور نشده و این فرهنگ مردم را نشان می دهد که از این مسیر عبور نکنند، افزود: باید فرهنگ را در بین مردم تلقین کنیم که از مسیر سامانه اتوبوس های تندرو عبور نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز