بانوی قایقران نجف آبادی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۹۹۱
بانوی قایقران نجف آبادی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد
ستاره همایون فرد با کسب رتبه پنجم در جشنواره نخبه گزینی اسلالوم بانوان کشور به اردوی تیم ملی کانواسلالوم راه یافت.

به گزارش برنا از اصفهان، درجشنواره نخبه گزینی اسلالوم بانوان کشورکه در روزهای 14و 15 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد ؛ ستاره همایون فرد بانوی قایقران نجف آبادی با کسب رتبه پنجم جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورد.

اولین مرحله از اجرای طرح مشترک رشته های قایقرانی حاضر در المپیک نوجوانان جشنواره نخبه گزینی کانو اسپرینت و کانواسلالوم با حضور قایقرانان 13 تیم در دریاچه آزادی برگزار شد و قایقرانان حاضر در این جشنواره در بخش کایاک و کانو در 2 مرحله به رقابت پرداختند .

در بخش کایاک ملیکا سماکی از مازندران، آتوسا خراطی از قوا، گلشن رهیده از کرمانشاه، یاسمن رضا سلطانی از قوا، نگین جباریه از مازندران، ارغوان برخورداری از تهران، سوگند جعفرزاده از قوا، دنیا محمدی از کرمانشاه، سارا موسوی از تهران و نازنین فرزانه از قوا نفرات اول تا دهم شدند.

در بخش کانو نیزدنیا محمدی از کرمانشاه، گلشن رهیده از کرمانشاه، آناهیتا مهتری پور از تهران، نیروانا اسدبیگی از قوا، ستاره همایون فرد از اصفهان، زهرا مطهر از قوا، ارغوان برخورداری از تهران، غزل یوسفی از کرمانشاه، هدیه خیرآبادی از قوا و مهرآسا عباس پور از مازندران رده های اول تا دهم را بدست آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز