مدیر کل ورزش و جوانان استان :

توفیقات ورزش اصفهان مرهون همدلی ، همکاری و توانمندی رؤسا و اعضای هیات های ورزشی استان است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۵۷۳۹۶
توفیقات ورزش اصفهان مرهون همدلی ، همکاری و توانمندی رؤسا و اعضای هیات های ورزشی استان است
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: توانایی هیات های ورزشی استان در حدی است که می توانند رویدادهای بین المللی ورزش را به بهترین شکل در اصفهان برگزار کنند.

به گزارش برنا از اصفهان ، در جلسه معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با مسئولین ورزش استان اصفهان که عصر دیروز در سرای ورزشکاران برگزار شد با اشاره به توانمندی هیات های ورزشی استان گفت :رؤسا و اعضای هیات ها ی ورزشی استان اصفهان افراد توانمند وتلاشگری هستند که به حق و به خوبی ورزش اصفهان را حمایت و مدیریت کردند وبه پیش سوق دادند که صمیمانه از آنها قدردانی می کنم.

وی در همین رابطه افزود: هر توفیقاتی درطول سه سال اخیر ومدت حضور بنده رخ داده حاصل تلاش تمام اعضای هیات های ورزشی استان وشهرستان ها بوده و ماحصل این همه تلاش سال 95با نهایت افتخار کسب اولین مدال المپیکی استان اصفهان آن هم خوشرنگ ترین آن توسط پهلوان سهراب مرادی در وزنه برداری بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: موضوع ورزشگاه نقش جهان پیش از این به مشکل وچالش تبدیل شده بود و حتی درسایر استان ها هم مردم مطالبه افتتاح وبهره برداری آن راداشتند که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با حمایت وزیر وقت و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

وی گفت: افتخاردیگری که برای ورزش استان اصفهان بدست آمد ، بازگشت مبالغ بسیار بالای اموال دولتی از زمینخواران به بیت المال بود که با همکاری دستگاه های قضایی استان حاصل شد.

دکتر سلطان حسینی یکی دیگر از دستاوردهای مهم ورزش استان را کسب رتبه های اول تا سوم توسط تعداد ی از هیاتها ی ورزش استان درسطح کشور طی دوسال اخیر عنوان کرد ،که ماحصل حضور مدیرانی توانمند ومتخصص وعلاقه مند به ورزش ودرراس هیاتهای ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره مجدد به توانایی هیات های ورزشی استان گفت: اصفهان ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی را دارد وبه خوبی از عهده برگزاری این برنامه برمی آید . نمونه آن برگزاری مسابقه تنیس کاپ دیویس است که اخیراً دراصفهان برگزارشد وتیم ایران در این رقابت ها به خوبی درخشید.

دکتر سلطان حسینی در پایان خاطر نشان کرد: درورزش اصفهان آرامشی توأم با فعالیت های قابل تقدیر حکم فرماست که حاصل همدلی ، همکاری ومدیریت قوی اعضای هیات های استان است .

نظر شما