اولین روز کاری استاندار اصفهان ، پس از رویداد انتخابات به حوزه ی تولید و اشتغال اختصاص یافت

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۲۳۹
اولین روز کاری استاندار اصفهان ، پس از رویداد انتخابات به حوزه ی تولید و اشتغال اختصاص یافت
دکتر زرگرپور در اولین روز فعالیت رسمی پس از فرآیند سیاسی انتخابات ، با سفر به شهرستان نجف آباد ، از واحد بزرگ تولیدی نساجی احیا شده ، بازدید و روند تولید و اشتغال را از نزدیک بررسی نمود.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان که به منظور بازدید و افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و درمانی به شهرستان نجف آباد سفر کرده بود ، در جریان بازدید از کارخانه ی احیا شده ی نساجی سیمین شهر علویجه اظهار داشت: در ابتدای ورود به شهرستان نجف آباد به زیارت قبور ۱۴۰ شهید سرافراز شهر علویجه رفتم و نسبت به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ادای احترام نمودم ، زیرا امنیت و آرامش و اقتدار کشور و مردم مرهون خون شهیدان و تلاش ایثارگران و خانواده ی معظم آنان است.

استاندار اصفهان عنوان نمود: خوشحالم که اولین برنامه ی کاری خودم را پس از رویداد سیاسی انتخابات ، به مسائل مربوط به تولید و اشتغال اختصاص دادم ، زیرا اصلی ترین معضل کشور و استان بحث تولید و اشتغال است و اصلی ترین دغدغه ی دولت نیز ، رونق اقتصادی می باشد.

زرگرپور ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص اولویت داشتن مسائل اقتصادی و تولید و اشتغال ، افزود: بر همین اساس سال گذشته سعی شد از طریق بسته ی حمایتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی ، بسیاری از واحدهای بحران زده را احیا نماییم که واحد تولیدی بزرگ نساجی سیمین از جمله واحدهای احیا شده می باشد.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: در همین راستا ، ۶۰ هزار شغل جدید ایجاد شد و ۷۷ هزار فرصت شغلی تثبیت گردید و گر چه در همین مدت شاهد از دست رفتن ۳۰ هزار شغل بودیم ولی در حد بضاعت ، تمام تلاش و کوشش را در جهت حمایت از واحدهای تولیدی مصروف نمودیم.

زرگرپور افزود: در سال ۹۶ ، مجدداً طرح رونق اقتصادی به ما ابلاغ شده و با توجه به افزایش دو برابری اعتبارات ، کارگروه تسهیل و سامانه ی بهین یاب مجدداً فعال خواهد شد و تسهیلات در اختیار واحدهای بحران زده قرار خواهد گرفت.

استاندار اصفهان ضمن تقدیر از خیرین پر تلاش منطقه ی دهق و علویجه که در طول ایام با فعالیت های بی شائبه ی خود ، دولت را در خدمت به مردم یاری می کنند تشکر نمود و بر تسریع در اجرای پروژه ی جاده ی اصفهان به علویجه تأکید کرد.

گفتنی است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان نجف آباد ، با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید شهر علویجه ، نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام نمود.

همچنین دکتر زرگرپور مهمترین بخش سفر خود به شهرستان نجف آباد را بازدید از واحد بزرگ بحران زده ی نساجی سیمین که با حمایت های صورت گرفته مجدداً احیا شده و در چرخه ی تولید قرار گرفته اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز