مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای منطقه شمال و شمال شرقی استان اصفهان گرد هم آمدند

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۳۱۶
مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای منطقه شمال و شمال شرقی استان اصفهان گرد هم آمدند
نخستین گردهمایی مسئولین روابط عمومی شهرستانهای منطقه شمال و شمال شرقی استان اصفهان در سال 96 دیروز به میزبانی شهرستان نطنز برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، اولین نشست منطقه ای مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های منطقه شمال و شمال شرق استان شامل شهرستان های آران و بیدگل، نطنز، کاشان ، نایین و اردستان دیروز 2 خرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان نطنز و با حضور مسئول و کارشناسان روابط عمومی اداره کل، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان نطنز و نایین برگزار شد .

حسین صفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز و میزبان این نشست در سخنانی به بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید ضمن داشتن آگاهی و دانش مختص روابط عمومی باید به مناسبترین ابزار و امکانات مجهز باشند بتوانند فعالیت های ادارات خود را با سرعت و دقت منتشر کنند، این درحالی است که در اغلب شهرستان ها امکانات اولیه برای فعالیت روابط عمومی وجود ندارد.

در این جلسه پاکروان مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روابط عمومی ها را قلب سازمان عنوان کرد و گفت: مسئولین روابط عمومی سربازان گمنامی هستند که شبانه روز برای انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان خود در تلاش و فعالیت هستند.

وی افزود: روابط عمومی ها برای انجام کارباید از حداقل امکانات اختصاصی برخوردار باشند تا بتوانند فعالیت های آن سازمان را به موقع و درست انعکاس دهند.

حسینی کارشناس روابط عمومی اداره کل با اشاره به منطقه ای شدن گردهمایی ها گفت: تشکیل جلسات منطقه ای ضمن افزایش توان خود باوری مسئولین روابط عمومی شهرستان ها به نوعی باعث تحکیم و تثبیت هر چه بیشتر ارتباطات بین شهرستان ها شده و محل خوبی برای تبادل تجربه و اندیشه می شود.

وی افزود: درنشست های منطقه ای نقاط قوت و ضعف روابط عمومی شهرستان ها بصورت بسیط و تفصیلی تر مورد بررسی قرار می گیرد و ضریب حل مسایل و چالش های فرا روی روابط عمومی ها افزایش می یابد.

در این گردهمایی امکانات و تجهیزات اختصاصی روابط عمومی شهرستان های مذکور بررسی و مقرر شد ، پیگیری های لازم برای تامین امکانات از سوی پاکروان مسئول روابط عمومی اداره کل صورت پذیرد.

در بخش دوم نشست منطقه ای مسئولین روابط عمومی شهرستان های مذکور ، حاضرین به بیان مسایل و مشکلات حوزه خود پرداخته و پس از آن مطالبی در مورد تصحیح شیوه خبرنویسی، ارسال گزارش تصویری و بارگزاری اخبار در پورتال ادارات ارائه شد .

در این گردهمایی با تاکید بر بهره گیری از توان و ظرفیت مسئولین روابط عمومی و با توجه به نیاز مسئولین ، عکاسی خبری به صورت مقدماتی توسط بزمیان مسئول روابط عمومی شهرستان کاشان به حاضرین آموزش داده شد.

در بخش پایانی این نشست از زحمات مسئولین روابط عمومی شهرستان های منطقه شمال و شمال غرب اصفهان تقدیر شد.

 

 

نظر شما