مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان:

برپایی گلریزان در ۱۱ شهرستان اصفهان

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۴:۲۴
کد خبر: ۵۶۷۶۲۵
برپایی گلریزان در ۱۱ شهرستان اصفهان
مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد شعبه استان اصفهان گفت:در پنج شب ماه مبارک رمضان درمجموع نزدیک به 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیانی که به علت جرائم مالی غیر عمد در زندان‌های استان اصفهان به سر می‌بردند جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش برنا از اصفهان،نحوی از جمع‌آوری حدود ۵۰۰ میلیون تومان در پنج شب اول ماه مبارک رمضان در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: این میزان کمک آزادی ۳۶ زندانی جرائم غیر عمد را در پی داشته است.

 در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، اظهار کرد:

ایرج نحوی گفت: این میزان جمع‌آوری فقط در شهرستان اصفهان بوده که منجر به آزادی حدود 36 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه استانی اصفهان که در آن به موضوع آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد پرداخته می‌شود، اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر اینکه خیران کمک‌های خود را ارائه می‌دهند، فرصت خوبی هم برای اشاعه فرهنگ کمک به دیگران را ایجاد کرده است.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد شعبه استان اصفهان بابیان اینکه از شب گذشته جشن‌های گل‌ریزان در سطح استان آغازشده است، گفت: شب گذشته اولین جشن گل‌ریزان در زرین‌شهر شهرستان لنجان انجام گرفت و برنامه‌ریزی برای برپایی 10 جشن گل‌ریزان در سایر شهرستان‌های استان نیز طرح‌ریزی‌شده است.

نحوی میزان جمع‌آوری شب گذشته کمک‌های مردمی برای ستاد دیه استان اصفهان را بین 70 الی 80 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا کمک خیران برای رهایی گرفتاران جرائم غیر عمد در بند را دریافت کنیم.

وی همچنین با اشاره به کمک دختربچه‌ای به اسم «حنانه» که گوشواره‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هدیه کرده بود، گفت: این گوشواره‌ها هر شب در حال تعیین قیمت هستند و تا شب گذشته به مرز 31 میلیون تومان رسیده است و احتمالاً در روزهای آینده مبلغ آن بیشتر نیز خواهد شد که پس از فروختن آن، هزینه‌اش صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعضاً برخی از کمک‌هایی که از سوی خیران محترم ارائه می‌شود به‌صورت تعهدی، چک یا … هست و وصول آن زمان‌بر است، پس از وصول جمع‌بندی نهایی از میزان مشارکت آن‌ها اعلام می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز