مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان :

آزاد سازی ۴۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان تا عید فطر

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۶۸۶۸۳
آزاد سازی ۴۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان تا عید فطر
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت:تا پایان ماه مبارک رمضان، 400 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان آزاد شده و عید فطر امسال را در کنار خانواده­های خویش جشن بگیرند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان،

ایرج نحوی ادامه داد: تا پایان دهمین روز ماه مبارک رمضان 55 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد شد اند.

وی ادامه داد:متاسفانه هر ساله شاهد حضور افرادی در زندان­ها هستیم که به دلیل جهل به قوانین و عدم آموزش صحیح در دامی ناخواسته افتاده و روزگار خود را در پس میله ­های زندان سپری می­کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش خیرین خاطرنشان کرد:ما سپاس گذار خیرین بزرگواری هستیم که از اقشار مختلف جامعه بوده و بدون توجه به نیازهای خویش، دست یاری مددجویان را به گرمی فشرده و چراغ صدها خانه را روشن نگه می­دارند.

نحوی در ادامه با انتقاد از عدم وجود آموزش صحیح قوانین به جامعه،تصریح کرد:شایسته است مسئولین و اصحاب رسانه نگاه ویژه­ای به مقوله جرائم غیرعمد داشته و با یاری خویش، راه ورود به زندان را برای زندانیان جرائم غیرعمد ببندند. اکثر این افراد به دلیل عدم شناخت قوانین دچار مشکل شده و همگان اذعان می کنند که اگر بخش عظیمی از این افراد اطلاع درستی از قوانین می­داشتند حتی مسیرشان به خیابان زندان هم نمی­افتاد چه برسد به این اقامت­های طولانی ناخواسته!»

روابط عمومی ستاد دیه از مردم خواسته است تا برای ارائه کمک­های خود از تاریخ 16 الی 22 خرداد ماه به غرفه این ستاد در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت، واقع در محل دائمی نمایشگاه­های بین­المللی اصفهان مراجعه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز