پس از ۳۰ سال انتظار:

با پیگیری های مجدانه ی استاندار اصفهان، مشکلات اراضی موسوم به چشمه توتی به سرانجام رسید

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۶۸۹۴۹
با پیگیری های مجدانه ی استاندار اصفهان، مشکلات اراضی موسوم به چشمه توتی به سرانجام رسید
با پیگیری های دکتر رسول زرگرپور، پس از ۳۰ سال مشکلات اراضی موسوم به چشمه توتی اصفهان برطرف شد و تعاونی های مسکن دستگاه های ذیربط می توانند تعهداتی را که به ۲ هزار کارمند خود داشته اند را محقق نمایند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی بررسی اراضی موسوم به چشمه توتی ، اظهارداشت: در استان اصفهان چندین پروژه وجود داشت که با توجه به مسائل و مشکلاتی که برای آن ها ایجاد شده بود قدمت اجرای این پروژه ها چندین سال به طول انجامیده بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان از ابتدا اصل فعالیت های خود را بر حل مشکلات این پروژه ها گذاشت، اظهارداشت: بخشی از این مشکلات در استان قابل حل بود و بخشی نیز در شورای عالی مسکن و شهرسازی پیگیری شد.

وی با اشاره به پروژه ی چشمه توتی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه به تعاونی کارمندان برخی از دستگاه های اجرایی مرتبط بود در اولویت قرار گرفت و در همین راستا مدیرت ارشد نظامی در منطقه برای حل این مشکل اعلام آمادگی نمود.

رسول زرگرپور با بیان اینکه پروژه ی چشمه توتی از سال ۶۸ اجرایی گردید، افزود: با توجه به ورود بیش از ۲ هزار کارمند به این پروژه و سرمایه گذاری آنان، حل مشکلات این منطقه از اولویت بیشتری برخوردار شد.

زرگرپور افزود: با پیگیری های صورت گرفته و نهایی شدن انتقال اراضی به مسکن و شهرسازی، امروز زمین این منطقه از ارتش تحویل و به مسکن و شهرسازی انتقال داده شد و از این پس تحویل تعاونی ها خواهد گردید.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در آینده ی نزدیک ساخت و سازها از طریق تعاونی ها در این منطقه آغاز گردد .

استانداراصفهان تاکید کرد: باید طی دو ماه آینده تعاونی ها مسائل احتمالی و توافقات خود را با مسکن و شهرسازی حل و فصل نمایند.

گفتنی است اراضی چشمه توتی در اختیار ارتش بود و با اسناد و قراردادهایی به تعاونی های مسکن برخی از دستگاه های اجرایی استان واگذار شده بود که با توجه به مشکلاتی که در این رابطه ایجاد شده بود، اقدامات و پیگیری هایی در کمیسیون ماده ۵ استان و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور صورت گرفت و پس از ۳۰ سال انتظار این مشکلات برطرف و اراضی چشمه توتی به اداره کل راه و شهرسازی انتقال یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز